TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus Sc 400

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31341  av Mr2 Mk2

Fant denne på Cardomain,den har vunnet endel priser for forskjellig:
1.plass-Top 3 Exterior Styling
1.plass-Top 3 Interior
1.Plass-Top Ten Sound Systems

Les mer og se flere bilder: http://www.cardomain.com/id/msemerald
Vedlegg
383619_11_full.gif
383619_11_full.gif (99.98 kiB) Vist 599 ganger
383619_13_full.jpg
383619_13_full.jpg (38.32 kiB) Vist 599 ganger
383619_6_full.jpg
383619_6_full.jpg (33.87 kiB) Vist 599 ganger

#31342  av cameleon

Mjau! Den der va temmelig stilig spør du meg hehe :) sikkert påkostet e del da :wink:

#31345  av memo

var på db-drag i mosjøen i sommer, da bla.a demobilen til alpine var der... lexus is200 :) en av de nydeligste bilene jeg har sett..

Bilde

en kompis sin civic:
Bilde

#31346  av CelicaTurbo

jeg tror at om jeg hadde hatt en bil med stor stereo og NOS-flaske så hadde jeg også hatt varmeteppet på flasken for å vise at jeg faktisk bruker gassen også og at det ikke bare er pynt... men på den annen side liker jeg ikke tanken på juksegass i utgangspunktet :)

#31351  av Erlend

Har tenkt mye på IS200 for tida :) Det er definitivt bil for meg...synd at de koster 250 000 brukt :P Får vente til jeg blir litt eldre og etablert :)
 #31354  av @lpher

Jostein skrev:Fant denne på Cardomain,den har vunnet endel priser for forskjellig:
1.plass-Top 3 Exterior Styling
1.plass-Top 3 Interior
1.Plass-Top Ten Sound Systems

Les mer og se flere bilder: http://www.cardomain.com/id/msemerald
Den stereo-monteringen bak i bagasjerommet dær....var ikke spesielt velgjort da...MEN det var jo resten av bilen...til gjengjeld :D

@lpher

#31356  av @lpher

memo skrev:var på db-drag i mosjøen i sommer, da bla.a demobilen til alpine var der... lexus is200 :) en av de nydeligste bilene jeg har sett..
Geir sin IS200 ja?...eieren hadde sikkert vært her inne også han...hadde det ikke vært for at han ikke er helt stødig i bruken av internett :mrgreen: MEN..bilen er velbygd ja...spiller bra gjør den å... :)

@lpher
Sist redigert av @lpher den 23 jun 2004 11:23, redigert 1 gang totalt.

#31357  av @lpher

Erlend skrev:Har tenkt mye på IS200 for tida :) Det er definitivt bil for meg...synd at de koster 250 000 brukt :P Får vente til jeg blir litt eldre og etablert :)
Er de så dyre enda? La jo i nabolaget der for ett år sia også jo :-)

BTW...holdt faktisk på å kjøpe en 91 SC400 ett par måneder før jeg fant supran...sikkert kurant skli-bil det da :-) Men jeg er vel glad i dag for at jeg ventet.... :D

@lpher

#31363  av Erlend

SC400 er vel dårligste bilen til Lexus...i følge tester. En bil som ikke vet hva den vil...

En IS200 eller GS430 derimot ;) Solgt via forhandler ligger en IS200 2001 modell manuell på 290 nå...kan sikkert få de billigere!!!

#31364  av bose

syns den ser ut som en blanding av skyline gtr r34 og toyota supra jeg

#31466  av supratt

Var faktisk nedover til Oslo og hentet en IS sammen med "svigers" nå i helga.
Jeg hadde en til prøvekjøring en helg, overbeviste dem om og prøve den og etter en stund fikk jeg i oppdrag og skaffe en slik. :D

IS Sølvgrå, sort delskinn,automat,16"vinter,17"sommer,ryggesensor, ja i grunnen ALT fant vi ut.... :wink:

Har snart ikke tallet på hvor mange jeg har "omvendt" til Toyota. :twisted:

Overgangen fra deres E-klasse Benz var visst formidabel selv om bilen faktisk er noe mindre. ALT var bedre, som om jeg ikke var klar over det fra før, men nå vet de det også. :wink: :wink:

#31467  av supratt

Ett lite bilde da. :lol:
Vedlegg
IMG_0958.jpg
IMG_0958.jpg (165.67 kiB) Vist 536 ganger

#31468  av supratt

Noe kult reg. nr. da. :)
Vedlegg
IMG_0928.jpg
IMG_0928.jpg (142.44 kiB) Vist 532 ganger

#31472  av @lpher

supratt skrev: Var faktisk nedover til Oslo og hentet en IS sammen med "svigers" nå i helga.
Jeg hadde en til prøvekjøring en helg, overbeviste dem om og prøve den og etter en stund fikk jeg i oppdrag og skaffe en slik. :D
Nice going :-) Er lett å bli overbevist når man først får prøvd den ja :-)
supratt skrev:
IS Sølvgrå, sort delskinn,automat,16"vinter,17"sommer,ryggesensor, ja i grunnen ALT fant vi ut.... :wink:
98-01 modell dette da? ...i og med at det var delskinn? ;-)
Pris på herligheta da?
supratt skrev:
Har snart ikke tallet på hvor mange jeg har "omvendt" til Toyota. :twisted:
Keep em comming! :-)

@lpher

#31473  av supratt

Har handlet og "orga" noen biler de siste årene og den kom seg på, ja vi sier det slik at det ble ett stykke under 240000,- iallefall.

-99 modell som faktisk skal påkostes div. kosmetiske ting som krom og spoiler etter at den ble reddet fra salttåka i Drammen.
Sist redigert av supratt den 02 feb 2004 00:51, redigert 1 gang totalt.