hehe, i går plukket jeg opp samboeren mens hun gikk fra busstoppet, jeg stoppet da intill fortauet og mens hun steg inn kom det en utålmodig bil bak... til tross for hardt snødekke på veien var det ikke mye hjulspinn da jeg gav godt med gass bortover.. et bra sug når turboen begynte å sparke men hjulene holdt taket i bakken de
Så lenge man ikke slipper clutchen for brått slik at det går et rykk i drivlinjen så suger dekkene seg fast mer eller mindre 
men jeg har faktisk stått litt stille i en bratt bakke.. steinblank is og jeg ville prøve om firehjulstrekken tok det der.. løste forsiktig men den bare stod og spant rolig på flekken, gav litt mer gass og bilen vred litt på seg.. det som måtte til for å komme seg videre var moderat gass og foten på bremsen (da gjør torsen diffen en bedre jobb, og når jeg tenker på det er det vel mulig den åpne diffen i front også har godt av litt motstand?)

men jeg har faktisk stått litt stille i en bratt bakke.. steinblank is og jeg ville prøve om firehjulstrekken tok det der.. løste forsiktig men den bare stod og spant rolig på flekken, gav litt mer gass og bilen vred litt på seg.. det som måtte til for å komme seg videre var moderat gass og foten på bremsen (da gjør torsen diffen en bedre jobb, og når jeg tenker på det er det vel mulig den åpne diffen i front også har godt av litt motstand?)
- Kristian - grunnlegger ts-ogn (tidligere mr2-ogn)
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet
1992 US MR2 Turbo sjøgrønn
solgt: 1992 MR2 blågrønn
solgt: 1990 Celica Turbo
Takk til forumbruker kake for avatarbildet