TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Snømengder!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31178  av MRQuoc

fire timer siden var det skrapet til betongen ! ..
Vedlegg
DSC01462.JPG
DSC01462.JPG (137.89 kiB) Vist 1060 ganger

#31192  av Erlend

Ja, mye snø her på Østlandet nå :) Herlig driftevær ;)

#31200  av Dalan

Erlend skrev:Herlig driftevær ;)
Javisst, farsans gamle pug 505 med diff.brems og slitte vinterdekk er kung nå :twisted:

#31204  av @lpher

Erlend skrev:Ja, mye snø her på Østlandet nå :) Herlig driftevær ;)
Yepp..shure is...men det er litt kjipt når det blir FOR kaldt...for da vil ikke vinterdekka mine slippe skikkelig ;-)

@lpher

#31206  av Ole C

...og tidelibom!
Dette er meg i morges, brukte tre kvarter på å grave ut bilen min og dama sin firmabil.
Vedlegg
Lækkert-1.JPG
Lækkert-1.JPG (43.18 kiB) Vist 1028 ganger
innesnødd-1.JPG
innesnødd-1.JPG (109.6 kiB) Vist 1028 ganger

#31207  av @lpher

Å inni gamp....!! Det er såpass med snø ja?! ;-)

@lpher

#31211  av Dalan

Dæven sprætte, det er jo mer enn det er på indre Østlandet jo :shock:

#31213  av bose

sånn det ser i tønsberg nå.

#31219  av chris

Omtrent like mye snø som her på Støren jo :P

#31257  av sindrejl

herre.... *korse seg*

#31262  av Erlend

Sleit i en time idag med å komme opp en bratt bakke her i Larvik med en Carina E stasjonsvogn m/piggfrie... Hjalp når jeg fikk slengt ut litt grus fra en boks, og fikk en kamerat til å sitte på, samt tok fart. Argh, håper inderlig en MR2 gjør seg bedre på vinteren enn en FF-bil som det altså :(

#31265  av chris

Erlend skrev:Sleit i en time idag med å komme opp en bratt bakke her i Larvik med en Carina E stasjonsvogn m/piggfrie... Hjalp når jeg fikk slengt ut litt grus fra en boks, og fikk en kamerat til å sitte på, samt tok fart. Argh, håper inderlig en MR2 gjør seg bedre på vinteren enn en FF-bil som det altså :(
Dekka har UTROLIG mye å si da, uansett om det er FR, FF eller MR. Finnes skikkelig bedritne piggdekk, og så finnes det noen som sitter som lim.

#31276  av @lpher

chris skrev: Dekka har UTROLIG mye å si da, uansett om det er FR, FF eller MR. Finnes skikkelig bedritne piggdekk, og så finnes det noen som sitter som lim.
So VERY true! :-)
Er storfornøyde med Yokohama piggfridekkene min ihvertfall...
;-)

@lpher

#31277  av tbergstad

Hehe denne problemstillingen er ukjent for meg.. Hvis celicaen blir stående i en bakke for at det er for glatt... Da ER det for glatt :wink:

Men.. Det var mye snø ja.. Arti å se at slikt kan skje på østlandet og..

#31281  av chris

tbergstad skrev:Hehe denne problemstillingen er ukjent for meg.. Hvis celicaen blir stående i en bakke for at det er for glatt... Da ER det for glatt :wink:

Men.. Det var mye snø ja.. Arti å se at slikt kan skje på østlandet og..
Hehe, derfor jeg ikke nevnte 4wd.. fordi det er en egen klasse..