TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Jalla Mekk by Bose

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #31012  av MRQuoc

jeg legger ut bilde av hvordan man egentlig kan sette opp knekt frontspoiler .. ved hjelp av hyssing
jeg skrapte hvertfall Nedre langgate i tønsberg fri for grus før snøen kom. regningen kommer i kommunekassen.
Vedlegg
DSC01442.JPG
DSC01442.JPG (248.54 kiB) Vist 1604 ganger

#31014  av sindrejl

au.. lite kult

#31026  av MR2turbo

huff det så ikke så bra ut... :?

#31039  av MRQuoc

sørpe og ikkebrøytet når jeg kjøre til jobb og slikt kl. 05 om morgen .. :shock:

#31044  av jan-erik

Tell me about it

På fredag kjørte jeg på E6-en ved Alnabru, og lå i venstrefil, så ligger det det en trailer i høyre fil. Det er ikke skikkelig brøytet, og det ligger noen digre klumper mellom filene. Så legge lastebilen seg litt over så hjulene på den treffer klumpene og snøen som ligger i midten med resultat at det spruter/spretter opp noen klumper. Hører det smeller og tror jeg har fått noe i frontruta, men ikke det nei. I går får jeg se at jeg har fått en bulk i panseret på 3x3 cm, og lakken er skalet av :-(. Var nok her den isklumpen traff som lagde smellet. Jævlig ergelig og måtte lakke hele panseret pga av noe sånt.

#31047  av CelicaTurbo

jøss, det der er kjipt :(

#31049  av bose

Fronten din var ganske smadra mrq.hadde det vært litt ordentli verktøy så kunne jeg kanskje gjort en bedre jobb.men veldig leit det der :(

#31082  av @lpher

Ouch...kjedelig det der da...

@lpher

#31095  av MRQuoc

det er ganske "slett" jobbing med brøytingen her i Drammens området .. det er mange ganger jeg er ferdig på jobben .. 13:00 og kjører hjemover .. da har dem ikke brøytet enda .. man ser jo de dype sporene .. og merker av småskraping på den plassen hjula ikke er så ofte der. .. det er snakk om 8 timer etter jeg drar til jobben .. :s

#31100  av Greker'n

Synd med bilen, men jeg ser på reg.nr at bilen er solgt av Ramstad Bil på Mysen. Der har dere en meget bra Toyota forhandler :D

#31130  av MRQuoc

Greker'n skrev:Synd med bilen, men jeg ser på reg.nr at bilen er solgt av Ramstad Bil på Mysen. Der har dere en meget bra Toyota forhandler :D
hehe , stemmer bra .. jeg har skiltholder derfra enda .. til og med første eieren og andre eieren i serviceboka 8)