Amund skrev:st185 er vel ø278 x 25, om eg ikkje husker feil.Så det du sier et at st185 skiver og kalipere foran er bolt on på min tidlig type mk1? Kun boltsirkel som må endres med 3 nye hull? Er senterhullet også samme? Kan jeg bruke mine stålomspunnede fra mk1?
mk1 86modell bremser er vel ø243 (?) foran.
87+ er 258 x 18(?) foran og 263 x 12 (?) bak.
husker ikkje heilt i farten
Når det gjelder bak så er mr2 mk2 turbokalipere bolt on, og st185 skiver passer om de dreies ned og bores om? Må jeg dreie dem ned til orginal mk1 diameter? Tenker på når jeg får på turbo kalipere klarer disse noe større skiver? Jeg har jo tidlig mk1, så er ikke sikkert denne klarer like store skiver bak som din senere mk1... Hva med håndbrekket? Må jeg endre bremsekraften med dette oppsettet eller er det mest trolig greit ballansert?
St185 skiver får man vel borret og slisset også. Men spørs om disse kan dreies ned da....??
MR2 Mk1
4AGTE: Garret gt2554r,HKS 1,6mm, Autronic SM4, Aeromotive, 750cc dyser, Wiseco stempler, cnracing råder, ARP studs, MSD tenning,Zoom clutch,Stewart Racing vannpumpe,Air to water intercooler, D2 Coilovers,Uniballs,viftekjølt oljekjøler,AZAI oilpump
4AGTE: Garret gt2554r,HKS 1,6mm, Autronic SM4, Aeromotive, 750cc dyser, Wiseco stempler, cnracing råder, ARP studs, MSD tenning,Zoom clutch,Stewart Racing vannpumpe,Air to water intercooler, D2 Coilovers,Uniballs,viftekjølt oljekjøler,AZAI oilpump