TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Sportsluftfilter til MR2MK2

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #308866  av lasse

Kjører med apexi jeg også, hadde det samme filteret når jeg hadde gti motoren, skal visst være av den bedre sorten...
Grom lyd får du uansett, men kjøp for guds skyld et skikkelig filter, ikkeno billig greier, er greit at det filtrerer litt også.
 #308872  av JK86

det var jo ikke dyrt. :D
 #308883  av inzane2012

jeg kjøpte mitt pipercross viper filter hos bsbildeler, kosta meg vel 2500 eller rundt om der :)

fikk betraktelig bedre lyd av bilen både på tomgang og under pådrag, syns den går litt bedre på lavt turtall etter jeg bytta, men mulig det bare er fantasien som spiller meg ett puss, men kan uansett anbefale Viper filteret! :P
 #308886  av minigolf

Okei. Jeg så at de hadde noen filtre til litt under tusen-lappen på bsbildeler, men jeg vil anta at jeg bør heller kjøpe de som ligger på 1500-2000?

Og trenger jeg et "Kit", eller bare selve filteret? Slik det er nå er det bare den svarte boksen (orginalt?) som er der.
 #308892  av inzane2012

minigolf skrev:Okei. Jeg så at de hadde noen filtre til litt under tusen-lappen på bsbildeler, men jeg vil anta at jeg bør heller kjøpe de som ligger på 1500-2000?

Og trenger jeg et "Kit", eller bare selve filteret? Slik det er nå er det bare den svarte boksen (orginalt?) som er der.
det eneste du egentlig må passe på er at filteret passer i innsugs slangen og at du får festet den temp måleren som skal inn i enten filteret eller i innsugsslangen... KN har helt sikkert ett helt kit med filter slange\rør og alt det andre du skulle måtte trenge, men som regel holder det med bare filteret
 #309114  av marlboro1310

HKS soppfilter på min turbomaskin oxo...funker som faen 8)