hmsilset skrev:Daniel HS skrev:Hva som er gale med denne da? Er litt nysgjerrig siden jeg var i kontakt med selger og vurderte å se på den før jeg kjøpte CSen...
diskutert den mange ganger her inne.er vel verdt det med tanke på at den er godkjent,men ville heller betalt 110000 for en som ikke er godkjent med turbo.Har lest en del annonser derfra,og det står ofte feil årsmodell og mye annet. skal ikke si sikkert at det er sånn enda da,men jeg ble skeptisk 
Gil er enten en svindler eller en idiot. Han alter ihvertfall til å ha nada peil på hva han selger. Flere brukere har kjøpt biler hos han (tross våre advarsler), og det har altid blitt trøbbel etterpå.
Den har like mye 300hk som min 1.8l 626 har 300hk.
Limited edition bullshit. 93 modell, bullshit (dem har vel gjerne ei ekstra leppe forran?) Garantert ikke godkjennt (biler fra USA må vel gjerne være 100% orginal?)
Ombygget fra GT (Toyota MR2 2.0 GTI Turbo 16V - Det navnet sier vell sitt om hvor mye peil han har)
Stort sett, styr laaaangt unna. Har han 160k å kjøpe MR2 for, så få TurboKnut til å hente en 95+ modell fra søreuropa. Jeg virker kansje negativt, men det er tross alt 160 laken det er snakk om, ikke ei frontlykt til 1500 fra ebay. Sjangsen for at du får problemer senere når selger er så useriøs er stor.
(jeg trodde, visste ikke, har hørt, er argumenter du kommer til å få høre, han vil bruke to uker på å få bytta bremser, når dem da er bytta så viser det seg at bare forbremsene er byttet, men at det er gjort feil. Selvsagt uten kvitering. Var en som har kjøpte seg en celica fra han for noen måneder siden der akkurat det skjedde. Var visst 18 og SKULLE ha bil asap. Så seg blind på den han hadde ute og problemene startet. Strøken bil, men NAF-test sa noe annet. Gill skulle ordne opp. Tok flere uker og stakkaren ga opp.)
STYR UNNA!!