TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Wheelie MR2'en i Trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #30828  av @lpher

Da fikk jeg endelig tak i eieren av denne bilen...som jeg først la merke til ved Sportsbilmønstringa på Leangen i Trondheim i Mai i fjor...

SÃ¥...vad tycker grabbarna om farkosten? :-)

Du får presentere deg selv...om du har fått logget deg på ;-)

@lpher
Vedlegg
AUT_8887.jpg
AUT_8887.jpg (68.34 kiB) Vist 1680 ganger
AUT_8886.jpg
AUT_8886.jpg (61.38 kiB) Vist 1680 ganger

#30833  av cameleon

Det der må være en av de flotteste mk1'erne jeg har sett! om ikke den fineste :D
Skulle bare ha fjærnet det svarte klistermerket der hehe. Nydelige felger og rå senking :)

#30835  av angrykid

Strøken sak det der, ja :-D Skulle vært min som var så senka.. hehe :) I allefall, om du presenterer deg etterhvert, så velkommen skal du være.

#30843  av sindrejl

oi nydelig mk1! velkommen btw om du kommer :)

#30848  av @lpher

cameleon skrev: Skulle bare ha fjærnet det svarte klistermerket der hehe. Nydelige felger og rå senking :)
De merkene der henger nok mer en bare litt sammen med de kuule TSW-felgene :-)

Synes foresten de TSW felgene dær komplimenterte de 'litt kantete' formene på mk1 mr2'en jeg da :-) Er ikke alle typer felger som passer rent estetisk på den bilen... :-)

@lpher

#30850  av Mr2 Mk2

Jaiks den var flott!! :shock: Du har vel ikke flere bilder @lpher?

#30856  av funkes

30mm spacere på bilen hvis jeg ikke husker feil ;)

#30857  av cameleon

@lpher skrev:
cameleon skrev: Skulle bare ha fjærnet det svarte klistermerket der hehe. Nydelige felger og rå senking :)
De merkene der henger nok mer en bare litt sammen med de kuule TSW-felgene :-)

Synes foresten de TSW felgene dær komplimenterte de 'litt kantete' formene på mk1 mr2'en jeg da :-) Er ikke alle typer felger som passer rent estetisk på den bilen... :-)

@lpher
Jeg synes faktisk ikke det var så ille med de felgene der på mk1 jeg :D
Tror at det har litt med at de gikk så opp i kanten med hjulbuen at det ser ut som om de går i ett med bilens fasong hvis du skjønner. I alle fall så synes jeg at felger som har såkalt "ser-større-ut-enn-17"-pga-at-eieke-går-helt-ut-i-kanten" look passer temmelig bra på mk1 :)

#30868  av @lpher

Jostein skrev:Jaiks den var flott!! :shock: Du har vel ikke flere bilder @lpher?
Nope...sorry...vi må nok vente til eieren dukker opp :-)

@lpher

#30897  av Erlend

Den var kjempefin! Nest fineste MR2en jeg har sett, etter den til Jørn :)
Klistremerket ødela en del synes jeg...men det er vel et nødvendig onde, som Alf sier.. :)

#30919  av MR2turbo

flott bil det der da! :) og velkommen her når du får registerert deg :)

#30921  av MRQuoc

:D faen , nå ser jeg en storstilt prosjekt foran meg :S
gi meg .. uhm 3 år .. så kanskje jeg havner på det nivået :S

ganske flott bil :]

#31064  av Kenny

ser ut som at han her de samme skjørtene som jeg driver å skal ha på bilen min, og når jeg ser bakerst på hjulbuen bak, så tror jeg jaggu han har samme fangeren bak som jeg har også... Men han har ikke fronten som hører til det kittet der da... men den har jeg :twisted:

Men må si meg enig i at den var skikkelig lekker ja... :)