TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rev6 Diode ringer. Hvor fÃ¥r jeg kjøpt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #306272  av FireWalk

Da har jeg mosider fått svar fra rouge motorsport (Rev6). Det koster 55 pund pr par for de diode ringene. Altså ca 600 kr pr par. Jeg sjekket også opp på mekonomen, der koster det 700 kr pr STK. Så selv om jeg har 15% rabatt der så blir det langt billigere å bestille fra england, selv medregnet frakt og toll skulle jeg tro.

Er det noen fler som skal ha i samme slengen? så kunne jeg bestilt flere og sendt videre til dere om dere spleiser på frakt og fører over det de koster til meg. :)
 #306297  av FireWalk

Master skrev:Per par? Why. Jeg trenger bare 1 ring, hva får jeg i pris på den ? :D
da sliter du. hehe.. de selger dem bare pr par vist nok. :p

Men mekonomen selger pr stk. Da koster de 700 kr. :-)
 #306338  av FireWalk

Master skrev:Ja forsåvidt :D

Finn ut hva prisen blir ferdig frakta/tolla til meg, så skal jeg vurdere om jeg er med. :D 1 par
jepp.. har sendt forespørsel om frakt. :) moms er på 25%
 #307101  av FireWalk

Master skrev:Noe nytt her i gårn?
kan ikke si noe annet enn at de er utrolig dårlig på å svare på mail :\

Sendte først en mail for å høre om pris på de ringene separat. Fikk aldri noe svar. Sendte en ny mail og fikk svar, da måtte de ha adressen min så de kunne beregne fraktkostnaden. Sendte dem adressen men fikk aldri noe svar. Sendte en ny mail og ba om et estimat så jeg kunne få betalt. Men har fremdeles ikke fått svar.

Virker ikke som de er så interessert i å få solgt produktene mine spør du meg :S
 #307109  av mr2storbrua

Hvilke mailadresse bruker du? Når jeg bestilte derfra så sendte jeg først til den standard-adressa som står på nettsiden. Sendte vel et par mail, og fikk ikke svar. Så ringte jeg dem og da sa de at mail fra utlandet ofte blir stoppet av spam-filteret, og jeg fikk mailadressa direkte til murphy. Da fikk jeg raskt svar når jeg sendte mail.
 #307133  av FireWalk

mr2storbrua skrev:Hvilke mailadresse bruker du? Når jeg bestilte derfra så sendte jeg først til den standard-adressa som står på nettsiden. Sendte vel et par mail, og fikk ikke svar. Så ringte jeg dem og da sa de at mail fra utlandet ofte blir stoppet av spam-filteret, og jeg fikk mailadressa direkte til murphy. Da fikk jeg raskt svar når jeg sendte mail.
sendte først på den generelle. fikk svar fra murphy og har skrevet direkte til han siden.