TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lys i dashbordet.

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #304572  av Zept

Heisann.. :)

Lyset mitt bak turtallsmålern og speedometeret osv begynner å bli svært svekket, ser faktisk ikke hvor mye bensin jeg har nesten når det er mørkt, anyhow, å bytte disse pærene vet jeg er null stress. MEN! Er det noen som vet hvor man får kjøpt disse pærene i en annen farge som si, f.eks blå? Som i VW (æsj) Golf osv?

Takker for svar :)
 #304637  av Tiendreal

er det "194" pære på mk2? i såfall har jeg satans mange leds til overs
Sist redigert av Tiendreal den 25 okt 2008 18:16, redigert 1 gang totalt.
 #304663  av pkgrette

hehe er nok ikek så mange dioder.no har dioder som fuker konge:P se på prosjekt tråden min så ser du ossen det blei i blått:D
 #304856  av Zept

ja det må jeg si var sexy.. : )

er det 194 pærer?
 #305785  av pkgrette

husker ikke helt men trur det¨er 5 eller 6 som er lyset hehe ikke nesten 200.hvor skulle dem ha sitti peppra bak der da trur deet´er en kjöpt sykt for mange hehe
 #305920  av Tiendreal

ja, "194" er en type :P
 #308445  av Helgeland

unnskyld for at jeg bruker posten din men vil ikke åpne en ny så lenge det er om det samme..

jeg skiftet pærer bak i dashbordet di 4 stk. men etter jeg byttet så lyser det liksom bare i midten. en bil jeg har sett som har gjort det samme har samme problem. det virker som om kun di 2 pærene i midten som funker... så jeg ser halve speedo og halve turtallet... hva sjer kan ta bilde hvis dere ikke sjønner hva jeg mener... men dere andre som har byttet har dere fått dette prblem?
 #308477  av perle

Dashet mitt.. Plasmalys inni skivene..
Glemte å skru på bakre lyset for nålene og km tellern da...
Vedlegg
1234.JPG
1234.JPG (11.88 kiB) Vist 1375 ganger
 #308497  av JK86

fett. hva må gjøres for og få til det der+ hgvor kan detta kjøpes perle? må ha :D
 #308571  av Helgeland

JA d så fancy ut.. er det dyrt??