TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• forslag til hva man kan gjøre med min hiclass

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #297899  av junkern

heisann.
gikk akkurat til innkjøp av en 96 hiclass. jeg tenkte på å kanskje friske opp utsene litt på bilen da den ikker akkurat er noe smykke i utgangspunktet.
tenkte litt på en hekk spoiler,felger,kufanger og gjerne en frontfanger hvis noen vet hvor jeg kan få tak i det.
tar gjerne i mot forslag evt hvis noen har noe å selge.
 #297903  av ErikG

LC felger er fett sånn som Kim har. Senk er et must!! Takspoiler og lakkerte fangere. Kufanger med ekstrakys. Er masse
 #297916  av Fred

Har sett en hiace med hele hvite lykter til blinkersene foran, veit ikke om det er hjemmelaga eller om det er å få kjøpt noe sted, men det gjorde seg.
Senking på hiace blir drit stivt. Allt som er av det lille med kjørecomfort forsvinner. Bøyle, hjul, ekstralys, takspoiler holder lenge. Hilclass har vel en del vinduer du kan sote også..
 #298196  av tettwatt

Sleng ut noen bilder av udyret når du først er i gang da :)
 #299250  av junkern

hehe. er nå ihvertfall i gang. har ordna meg replika artic felger 16" 7" med 225/50-16 lisser.senka den 80mm foran og 60mm bak,driver åfår på kufanger(som må tilpasses litt merkelig nok siden den er til hiclass),fangerene er allerede lakkert, skal montere eksosutløp på begge sider bak. solfilm kommer til helga regner jeg med(hvis kameraten min får tid), oppjustert dieselpumpe og turbotrykk,går faktisk veldig bra. planen senere er fult dvd anlegg i nakkestøtter ps2(siden jeg har en til overs), 5:1lyd, ellers kjøre på med det anlegge jeg allerede har. gjerne noe xenon lys, hvis noene kan få tak i billig h4 xenonkit er jeg interessert.(har lyst på de klare linse lampene man får i japan, men må i så fall overføre reflektoren ol fra orgnal lampene pga eu krav. hvis noen kommer på noe mer så gi meg beskjed. beklager dårlig bilde,men har ikke noe annet kamera enn telefonen min.
Vedlegg
Bilde000.jpg
Bilde000.jpg (126.69 kiB) Vist 1219 ganger
 #303672  av Rollaole

ErikG skrev:LC felger er fett

Hvordan felger er dette? LC=Land Cruiser??

blir bra den hiakk`n her! :)
 #304289  av junkern

kjører nå men 16" CSA felger,8" brede med 225/50-16 såler. fått på kufanger og nye tåkelys. innfelt dvd(ICE) i nakkestøtter, playstation2, anlegg, kogn filter som det het(lættis filter), lista er lang for hva som skal gjøres,men først blir det å bytte forskjermer og høyre baksjerm da det har kommet en del rust på disse. mulig hel lakering i blå( den øvre fargen).