TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rev6 Diode ringer. Hvor fÃ¥r jeg kjøpt?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #303603  av FireWalk

Har fått litt kondens i 2 av diode ringene til rev6 baklyktene mine. Tenkte å bare bytte dem ut. Det er jo Hella som produserer disse, jeg vet jeg har sett dem før et sted men finner dem ikke igjen. Sjekket både ebay og diverse andre nettbutikker uten hell. Noen som vet hvor de fås kjøpt separat?
 #303625  av inzane2012

FireWalk skrev:Har fått litt kondens i 2 av diode ringene til rev6 baklyktene mine. Tenkte å bare bytte dem ut. Det er jo Hella som produserer disse, jeg vet jeg har sett dem før et sted men finner dem ikke igjen. Sjekket både ebay og diverse andre nettbutikker uten hell. Noen som vet hvor de fås kjøpt separat?
kan du ikke ringe til rev6 og høre om du kan få kjøpt 2 ringer separat fra dem da?
 #303639  av FireWalk

inzane2012 skrev:
FireWalk skrev:Har fått litt kondens i 2 av diode ringene til rev6 baklyktene mine. Tenkte å bare bytte dem ut. Det er jo Hella som produserer disse, jeg vet jeg har sett dem før et sted men finner dem ikke igjen. Sjekket både ebay og diverse andre nettbutikker uten hell. Noen som vet hvor de fås kjøpt separat?
kan du ikke ringe til rev6 og høre om du kan få kjøpt 2 ringer separat fra dem da?
har allerede sendt en mail, men frykter at det er langt dyrere der. Også er det så mye stress med bestilling. De må ha person nr og hele pakka. og De tar kun bank transfer som betalingsmåte og det er litt tungvindt... må i banken og styr og stell. Foretrekker paypal eller visa :)
 #303644  av inzane2012

FireWalk skrev:
inzane2012 skrev:
har allerede sendt en mail, men frykter at det er langt dyrere der. Også er det så mye stress med bestilling. De må ha person nr og hele pakka. og De tar kun bank transfer som betalingsmåte og det er litt tungvindt... må i banken og styr og stell. Foretrekker paypal eller visa :)
da jeg snakket med dem kunne jeg velge om jeg ville bruke paypal da, var heller ikke noe snakk om person nr... skjønner ikke helt hvorfor dem skal ha det, det skal vel dem egentlig bare gi faen i, dem har jo ikke med det å gjøre...
 #303677  av Master

FireWalk, kan du si i fra om du finner de, og evt bestiller? Jeg må ha 1 ring... og spleiser gjerne på frakta med deg! :)

evt: gå til en Hella forhandler og spør etter : 2SA 008 405-021
Sist redigert av Master den 05 okt 2008 15:54, redigert 1 gang totalt.
 #303679  av FireWalk

Master skrev:FireWalk, kan du si i fra om du finner de, og evt bestiller? Jeg må ha 1 ring... og spleiser gjerne på frakta med deg! :)
Den er grei... da bestiller jeg 3 stk når jeg finner tak i dem... har ikke fått noe svar på mail enda. Men jeg er bombesikker på at jeg har sett disser ringene på en eller annen webbutikk før.. og da kostet de ikke spesielt mye heller. Bare litt kjipt at jeg ikke husker hvor det var, ei heller klarer jeg å spore opp hvor det var.. :p

hva har skjedd med din da?
 #303680  av Master

Den ene har vært utsatt for fukt leeeenge. Har bare ikke gidda å leta etter ny.

http://www.rallylights.com/hella/008221.asp tipper hella kan skaffe

Nå er hella-nettsidene sinnsykt treige. Men fant delenummeret 2SA 008 405-021 i online katalogen i Norge, og den matcha beskrivelsen. Så stikker innom Hellanor i morra og hører på pris. Tipper de er dyre!
 #303753  av FireWalk

Master skrev:Den ene har vært utsatt for fukt leeeenge. Har bare ikke gidda å leta etter ny.

http://www.rallylights.com/hella/008221.asp tipper hella kan skaffe

Nå er hella-nettsidene sinnsykt treige. Men fant delenummeret 2SA 008 405-021 i online katalogen i Norge, og den matcha beskrivelsen. Så stikker innom Hellanor i morra og hører på pris. Tipper de er dyre!
si ifra når du har funnet ut pris da, og om det er de samme.. :)
 #303755  av Xlr8

der er prisen:P må ha noe og gjøre mens jeg er på jobb:P

2SA 008 405-021 LED BAKLYKT/RINGMODUL 12V
Veil.pris m/mva: 700,00
 #303842  av FireWalk

Xlr8 skrev:der er prisen:P må ha noe og gjøre mens jeg er på jobb:P

2SA 008 405-021 LED BAKLYKT/RINGMODUL 12V
Veil.pris m/mva: 700,00
nå satte jeg kveldsmaten i vrangstrupen her.. :shock:
 #303844  av Xlr8

hehe du kan ringe hellanor selv og sjekke:P de var den prisen jeg fikk opp på webben på jobb:P
 #303934  av FireWalk

Master skrev:Ja de koster rundt der! Sjekka med mekonomen i dag
jeg har heldigvis 25% rabatt på mekonomen.. men uansett.. de MÅ da være billigere i utlandet, f.eks fra USA... må sjekke opp det før jeg bestiller. når jeg bestilte lyktene fra england så kostet de ca 2500 kr mer her hjemme... og da var frakt og moms inkludert. Sier jo litt :)
 #303946  av mr2storbrua

På http://www.rallylights.com/hella/008221.asp så ligger jo dioderingene til $60.66, dollarkursen har vel kanskje steget til 6 nå, da blir det ca 360 NOK +frakt og moms. Men vil tro at det lønner seg å bestille derfra, hvertfall dersom det bestilles mer enn en. Ingen som har hørt noe fra rogue motorsports?
 #303949  av FireWalk

mr2storbrua skrev:På http://www.rallylights.com/hella/008221.asp så ligger jo dioderingene til $60.66, dollarkursen har vel kanskje steget til 6 nå, da blir det ca 360 NOK +frakt og moms. Men vil tro at det lønner seg å bestille derfra, hvertfall dersom det bestilles mer enn en. Ingen som har hørt noe fra rogue motorsports?

bedre om vi bestiller 3 stk der ifra da ja. Nei har ikke fått noe svar på må mail enda :S