TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Noen kunne tatt en titt pÃ¥ en MR2 for meg i Oslo omrÃ¥de ?

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt MR2
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt MR2
 #303464  av The Ghost

Hei.

Er selv kun 17år og nå har brutter'n dratt til militære så der er det lite hjelp å få. Han er vel en "expert" på Mr2 MK1 og Celica 90-93, men det jeg lurer på er om noen kunne tatt en rask titt på en MR2 MK1 som står til salgs i Oslo, har selv lite peil på disse bilene så er ikke så lett for meg å vurdere om det er et godt kjøp eller ikke :S

Men om jeg kkjøper den så blir jeg jo en "expert" etterhvert da det alltid er noe å gjøre på disse bilene :P

Mvh. spøkelse
 #303468  av hmsilset

The Ghost skrev:Bare lurer på hvordan du vet at den er i ok stand da du bor i åndalsnes ?

Har en worklog her på forumet eller mye aktiv her :?:
Jeg vet mere om enkelte mr2er enn eierene vet selv da jeg har hatt 3 stk siden 2000 :P Det har vært litt skriving og bilder om denne bilen her inne ja.Er bare å søke litt.
 #303500  av GhostRider88

er det denne mk1'en du mener; http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail ... 832#bilder

ser og virker som dette er en god bil som er godt tatt vare på. Så trur ikke du kjøper katta i sekken for å si det sånn, om du går for denne. En av de finere mk1'ene som er der ute nå..
 #303541  av James

Den røde mk1en med styleautostylingen var RÅ!!! 8)
Ja Litt småskeptisk til den: "null rust!" og så noen linjer ned "bobler på bakskjerm" hehe, men,men du får dra å se på den og lykke til med et evt. kjøp. :wink:
 #304333  av The Ghost

Var å så på den nå nettopp, eller for noe timer siden, så veldig strøken ut, men fikk ikke sett så mye under den da.
Blir nok at den blir min, får den da på tirsdag/onsdag, men først skal andre se på den så vi for se, men jeg håper ;)
Selger sa det var 90% sjangs den gikk til meg ;)