TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Heftig MR2 pÃ¥ Autodb

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #303018  av EXS

pratet med eieren på et ss treff

sprek bil med mange innovative løsninger, han sa også at bilen er godkjent (men har mine tvil dog med tanke på lydnivået den bilen produserer)
 #303024  av mralp

Tøff bil, er vel omtalt i en annen tråd her også (uten at jeg finner igjen den).

EXS; Er ikke mulig å få slikt godkjent dessverre :/ Men man kan jo bare kjøre til man blir tatt, de fleste gjør jo det :)
 #303032  av Stiffy

Stiller meg også litt kritisk til at den er godkjent ja, hvertfall etter det ene bildet der når den går på røde skilter=P Sick bil uansett hvertfall!
 #303034  av hmsilset

står det noe om at bilen er godkjennt med denne effektøkningen da? Isåfall har han betalt ca.287 550 kr i avgifter. det har han neppe.Men er trygt å kjøpe da.Om en bil har økt med 100 eller 300hk er igrunn ikke så nøye.Er kun om en har ei ulykke eller kjører mye gris man blir tatt alikevel.
 #303052  av Helgeland

jeg vet at i hele byggeperioden hadde han ikke skilt på denne.. og d var 1-2 år tror jeg... og nå har den skilt.. og får og få skilt på en bil som har vert avskiltet i mer enn 6 mnd. må du vel inn og vise bilen?? stemmer ikke dette??