TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skrape lyd ved sving.... 99`is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #302776  av Gunda

Når jeg svinger til høyre kommer det en skrapelyd fra forstillinga på venstre side. noen som vet hva dette er? Jeg har nye dekk (225-40-17) kan det komme av det? Det er litt metall lyd...
har søkt litt rundt på forumet og det passer ikke beskrivelsen av de som har hat klikke lyd.
jeg skal ta av hjulet å se, men det hadde vært fint med noen tips om hva jeg skal se etter....
 #302777  av gs300

Jeg hadde samme problemet me 18" me 225-40-18 , da tok dekkan borti innerskjermen, du ser om det blir merker der.
 #302778  av Gunda

det kan virke som at det er dekket som subber litt, men det er litt rart at det bare gjør det ved høyre sving.... og lyden er litt metallisk og eneste som dekket kan subbe inntil er plast. jeg har kjørt med disse dekkene noen månder og lyden har ikke kommet før nå...
 #302780  av Supramk3turbo

Eneste som jeg kan tenke meg et at bremse skjoldet skraper litt borti på grunn av bremse slangen som rører litt på det eller lignende...
 #302785  av Gunda

det kan det være. høres litt ut som bremsskjoldet den lyden som kommer. skal prøve å finne det ut i løpet av kvelden, mentakk for svar...