TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• BlÃ¥ MR2 i Stavanger.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #27706  av jensi

Har ikke sett denne før i distriktet.

Nice color.Thats it. :?
Vedlegg
107_0791.JPG
107_0791.JPG (287.82 kiB) Vist 2524 ganger
107_0790.JPG
107_0790.JPG (355.51 kiB) Vist 2524 ganger

#27708  av @lpher

....en bitteliten senkejobb hadde nok gjort seg jeg ja... ;-)

Jæskla fin farge...og nice felger da ;-)

@lpher

#27744  av CelicaTurbo

fin farge og fine felger, men litt ekstremt for min del men det er nok av folk som synes dette er tøfft :) Etter fargen på dem skivene å dømme ser det ut til at den bilen har stått parkert en stund også :)

#27762  av doink

Så havna bilen min plutselig her ja ;) Har ikke vært så mye ute å kjørt nei, blir nok endel til sommeren.

@alpher: den er rimelig senka da, var faktisk så senka at det ikke ble godkjent så den måtte heises litt.

Ikke mobb skivene mine ;)

#27766  av CelicaTurbo

hehe, velkommen hit skal du være, det er flott at noen gjør mye av utseendet på bilen din :) Men, jeg ser ikke helt senkingen jeg heller? Hvor store dekk og felger er det på bilen egentlig? :)

#27767  av chris

doink skrev:Så havna bilen min plutselig her ja ;) Har ikke vært så mye ute å kjørt nei, blir nok endel til sommeren.

@alpher: den er rimelig senka da, var faktisk så senka at det ikke ble godkjent så den måtte heises litt.

Ikke mobb skivene mine ;)
Det ante meg at det kunne være din bil ja ;)

#27783  av MR2turbo

Det er Lasse Høyvik sin bil.. :) Holder til i stavanger..

Vet at han har vært innom forumet her.. men er ikke aktiv.. ;)

#27853  av chris

MR2turbo skrev:Det er Lasse Høyvik sin bil.. :) Holder til i stavanger..

Vet at han har vært innom forumet her.. men er ikke aktiv.. ;)
Jeg tror eieren meldte seg gitt ;)

#29592  av JokkVahl

Satt i en buss da den blåe mr2`en kjørte forbi, plutslig reiste en liten gutt seg opp "pappa en fellali !!"

#29597  av Ole C

Jeg likte den jeg!

Lekker farge og fin "kropp"!

Den ser ikke senket ut nei, kanskje det er samme type senkesett som jeg kjøpte til en kadett C en gang. 60mm senking skulle det være, bilen ble 20mm høyere...

#30248  av doink

Nei, er ikke så aktiv nei.

JokkVahl: Den var god ;)

CelicaTurbo: Er 17" felger menneh, noe mer av størrelser husker jeg ikke. Gidder ikke late som jeg har god peiling heller ;)