TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Datasprut...

• Teknisk diskusjon / spørsmÃ¥l rundt alle andre Toyota modeller
Teknisk diskusjon / spørsmål rundt alle andre Toyota modeller
 #302297  av Supramk3turbo

Hva slags sprut kjører folket her med. Jeg har hørt litt rundt å alle har noe dritt eller bra å si om det ene eller andre. Hva er det som egentlig er bra. For min del skal jeg ha det på min 2jz-gte. AEM har jo sitt plug & play system som mange skryter av, mens noen sider det er vanskelig å mappe skikkelig. Hva bør jeg velge??
 #302349  av mulle-mek

skal kjøpe maft pro i vinter

Product Profile

MAFT FOR MK3 SUPRA
List Price: $199.99

Item Code: 050SUPRA3MAFT
Weight: 0.50LB
Brands: FULL THROTTLE SPEED & STYLE
Categories: Vehicle Specific MAF Translator

Description

MAFT tuning device for MK 3 Supra
This unit will allow the conversion from the very restricive stock MAF sensor to the free flowing and accurate GM sensors. These units measure air much better than the stock units allow for quicker spool up due to less restriction and can also be mounted in the intercooler pipes as a blow through to allow blow off valves to be vented into the air! The MAFT also has a full compliment of air fuel tuning controls to allow the addition of larger than stock injectors and tuning without the need for devices like the SAFC. This can do it all for much less money
Have questions or need technical support?
Access our FUN and FREE tech forums at FullThrotttleTech.Com
or give us a call. (586) 294-4404
 #302384  av mralp

Velg et som noen i nærheten av deg kan mappe. Forskjellen mellom de ulike sprut er minimal i dag, de fleste har de samme funksjoner og vil fungere flott for 90% av alle trimmere. Om selve sprutet koster 5k eller 15k er av liten betydning målt mot totalkostanden.
 #302396  av Supramk3turbo

Okei. Spørs om jeg går for AEM, har lest litt mer om det, å virker jo som et enkelt å bra sprut. Men leste at man kan programmere traction control. Hvordan går det ann??