TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Hvilke deler for 2-din multimedia i IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #298931  av byfixar

Amund, har du delenr på ISO-pluggen? Så jeg får en litt enklere jobb når jeg skal få tak i riktig plugg til slasken. Eller er det bare å si at man trenger en ISO-plugg for å koble om kontakten for å få tak i riktig?
 #298933  av Amund

Eg hadde ein liggende, som eg lodda på ledningene i bilen. Men du får ein standard ISO kontakt i stort sett alle butikker som har bilstereo. (eg kappa ingen ledninger, men lodda meg innpå dei som er der orginalt)
Eller for eksempel her: http://www.bilradiospes.no/m/shop/?prod ... id=&vn=736

Lit ekstra kluss på min, siden den er ein 2001 med ekstern forsterker orginalt. Der ligger kontakten til høyttalerne ute på høgresida, bak hanskerom...
 #298935  av byfixar

Aha, da skjønte jeg plutselig hvorfor du hadde brukt ordet "lodde", forstod fint lite med hvorfor slasken dro fram ordet lodde til meg, for å skifte kontakten. Får se om jeg bare kutter av pluggen som er på, eller lodder på. Lodde er vel bedre om man en gang selger og vil beholde multimediaen selv. Istedet for å koble tilbake kontakten.
 #299021  av slasken

Fant ingen kabler her i byen som passet, nærmeste jeg fant, hadde for store pinner.

Men, klipper av ledningen, og kobler om, men hvilke farger skal på hva?
Bilde
P står for "prikker", aka tofarget ledning, også kjent som pluss/positiv ledningen.
 #299098  av Amund

Som eg har nevnt alt for mange ganger tidligere, les F.A.Q. posten som alltid ligger øverst på Lexus forumet her...
I vår F.A.Q. post, som du finner her: viewtopic.php?f=55&t=24406
Ligger link til koblingsskjema for stereo på IS200, viewtopic.php?f=55&t=28780, der vil du finne ut alt du trenger for å koble stereoen.

Og for å sitere frå våre regler her inne: 1. Før du lager en ny post bruker du Search knappen og sjekker om informasjonen du er ute etter har vært diskutert og postet før.
 #299104  av slasken

Nu har mange forskjellige personer prøvd og koble det der jåsseriet som kan gi en person mye anger, uten og lykkes.
Fikk kontakt med koblingene, men ikke f... om CD-spilleren ville slå seg på !
 #300964  av tunamgu

har et spm her:

min kobling skal være pioneer d3(original kabel)---universal iso---lexus bypass lead---lexus original forsterker
den sorte enden,hvilken høytaler-side tilhører hvilken farge?hvordan finner jeg ut dette?

Bilde