TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Honda S2000-eier som monterte NOS kit selv.

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29893  av larsst185

hehehe.det dær tror jeg er d morsomste jeg har sett på lenge.Stakkars fyr.

#29895  av chris

HAHAHAH!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

"Ja, vi driller litt her, kanskje det funker da" :mrgreen:

"OK Roku...if this is serious, I'm sorry, you might as well take it down and have it professionally done and while youre at it, order a new PC'd valve cover.

If not, this is almost as funny as the guy that poured a 50 lb bag of sand in his engine to sand blast it!!! "

#29896  av larsst185

CAM COVER !!! ...dude put down the tools ...step away from the car .....and re-read the instructions
If he seriously drilled out the cam cover and is shooting nitrous into the head, this is going to go down as quite possibly the stupidest Nitrous install mistake in history.

LOL !!! This has got to be one of the funnier posts i've read in a long while... I cant wait to see how this takes off across the net.

:D :D :D

#29897  av ST205

HAHAHAHAHA!

SÃ¥ grov feil tror jeg ikke at jeg ville klart engang. :lol: :lol: :lol:

#29899  av chris

ST205 skrev:HAHAHAHAHA!

SÃ¥ grov feil tror jeg ikke at jeg ville klart engang. :lol: :lol: :lol:
Selv ikke JEG ville klart det der. og jeg er selve definisjonen på dårlig mekaniker :D

#29907  av jumbo

Jeg er en teknisk idiot som er i stand til det meste, MEN nettopp derfor ville jeg aldri kommet så langt før jeg hadde plaget andre med spørsmål.... stakkars tulling...

Markus er forresten og ser på motoren min i dag... skal startes i kveld :)

Henter den til uka / neste helg dersom alt går etter plan

#29930  av cameleon

:shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

#29933  av sindrejl

haha vel jeg er steike dum, så derfor hadde jeg ALDRI engang PRØVD å innstallere NOS system uten hjelp :D

quote:
Time to start posting this isht to other boards.

så svarer tosken....... :
is there a NOS forum?..maybe they can help.

Han fatter faktisk ikke at dem mobber skitn utav'n!! :D

hahahahha jeg dauer.. se bildet.. skrevet med stooore bokstaver og pil.. "NO!"

#30002  av Erlend

Hehe..er bare kødd da :P Fyren har helt klart følt behovet for å tulle litt med NOS-feberen :) Men nonetheless morsomt!

#30003  av chris

Erlend skrev:Hehe..er bare kødd da :P Fyren har helt klart følt behovet for å tulle litt med NOS-feberen :) Men nonetheless morsomt!
Jeg lo så jeg hadde vondt her :D
Men det er nødt å være tull da :D

#30064  av MRQuoc

hehehe .. :mrgreen:
må være kødd ?!

#30068  av erling

NISMO skrev:"Nu va du smart, nu va veeeeldig smart"
:lol: :lol: :lol: :lol: