TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• invitasjon til treff pÃ¥ GellerÃ¥sen

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#291  av CelicaTurbo

Jeg har fått en epost som informerer meg at 200SX Owners Group Sweden (200SX OGS) inviterer alle scandinaviske klubber for japanske sportsbiler til treff på Gelleråsen 13. juli. Mer info kommer vist senere men dere kan ihvertfall være klar over det nå da. Dette kommer til å koste penger, slik som 200SX OGN sitt treff på Våler også kommer til å gjøre, men det er nok ikke snakk om så alt for mye. Selv kommer jeg nok ikke til å dra til sverige-treffet men jeg satser virkelig på å komme meg til Vålerbanen på treffet i mai og håper at så mange som mulig av dere andre også kan komme, med eller uten bil. Det er også mulig at vi kan organisere noe "konvoi"-kjøring fra forskjellige destinasjoner i landet om det er noen interreserte rundt. Det jeg vet er at noen av Stavanger-gutta planlegger felles kjøring over fjellet til Vålerbanen ihvertfall. Satser på at jeg slår følge med de og håper at de kommer til å kjøre ca fornuftig frem til vi er kommet til banen :)

#292  av MR2PÃ¥l

:)  Ja då Kristian vi skal kjøre forsiktig. Treffet på Vålerbanen blir nok et kjempe treff. Håper helst det blir for mye biler på treffet. Markus og vi andre skal snart ha et møte så vi får med mest mulig folk til treffet.

Hilsen MR2PÃ¥l fra Sandnes.

#293  av henningl

Heihei alle sammen! Det ser ut til at det skal bli en god del biler på treffet, men antallet biler som får kjøre på bane vil være begrenset.. Det vil forresten sansynligvis være forhåndsoppmelding og forhåndsbetaling for treffet.. bare så dere er forberedt på det :)

#294  av CelicaTurbo

Synes jeg ser for meg Gumball-effekten hvor onkel i hardanger har advart onkel i Geilo slik at de står klar med laser og venter på oss når vi kommer :) Men, uansett om ikke alle kan kjøre på bane så blir det uansett et treff med mange kule biler og folk å treffe :)

#295  av MR2turbo

Vi med laser/radar varsler får kjøre først...  ;) pluss at vi får ta med politiscanner :) :)

Ellers så skal jeg prøve å få kontakt med sentrale personer i miata klubben her sånn at vi kan samkjøre med dem og :)

#296  av CelicaTurbo

misunnelig på det bilmiljøet som dere har i Stavanger som vi tydelighvis ikke har her i Bergen.. den eneste klubben jeg har funnet er en VW-klubb  ???

#298  av MR2turbo

Ettersom jeg er kjent så er jo  volkswagen autoklubb Bergen en veldig bra bilklubb! Men det hjelper jo ikke så mye når man ikke har vw...  ???  Finnes det ikke en mere generell bilklubb?

#299  av CelicaTurbo

Tja, vet at Landrover klubben har en avdeling her men det hjelper ikke meg så mye egentlig :)  Men ellers kjenner jeg ikke til noen miljøer nei, ikke engang noe lignende av pirattaxi eller Shells Angels.. men rånegjenger er det så klart så egentlig er det bare å møte opp på nærmeste Shell stasjon, men jeg føler ikke helt tilhørigheten med Volvo og Manta gutta der da :)