linda skrev:noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg?

linda skrev:noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg?
Daniel HS skrev:linda skrev:noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg?
linda skrev:Prosjekt? Lag prosjekttråd daDaniel HS skrev:linda skrev:noen som veit om celica t16 blir levert med 4hjulstrekk??Jepp, men de er ganske sjelden... Heter vel Celica GT4 de også, med betegnelsen st165 om jeg ikke tar feil? Isåfall er det vel noen her som kan rette på meg?
okay,tusen takk. vurderer å ha det på prosjektet mitt men er i tvil om vi får det godkjent.
linda skrev:har bare kjøpt meg en gammel haug jeg har lyst til å få litt spesiell. målet er å ha den klar til sommeren igjen da. men er første gang jeg prøver meg da så har ikke så grådig peiling liksom. kjekt med dette her da