Neo skrev:var veldig synd at mestparten av lørdagen gikk til skruving, veldig heftig bil
.. satan hvor den gikk
Ja. Var synd.! Og er spesielt kjedelig når det er bagatell. Og man bare rett og slett ikke har de delene man trenger for og fikse feilen. Da jeg dro ut på søndagen, så var det fordi jeg vare så forbanna lei og ville kjøre.!
Så det ble kjøring og satsa på at girkassen holdt. ! Og det er jo selfølgelig Toyota kvalitet så det gjorde det.! Litt vrient og få den i gir.!
Skrudde på lørdagen fra kl. 10 formiddag til kl. 01.30. så vil si hele dagen ja..
galx skrev:Hehe, ja takk for sist
Du så rimelig oppgitt og stressa ut på lørdagen. Bra at du kom deg litt ut på banen på søndagen i alle fall.
Jeg fikk desverre bare opplevd motorlyden og flammene ut av eksosen..men syke f.. for et monster av en Lexus du har vekket til livet
Regner sterkt med vi får se mer av deg på disse treffene fremover.
Ja. nesten gang er det sikkert muligheter for og få oppleve mer en det.! Ja blir nok fast inventar på de neste treffene.
Tenkte også kanskje dra ned på gatebil september.. Se om vi får skremt litt biler på langsiden der nede også..

SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt.
http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7