TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Lexus IS'n min bremset.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #291093  av Zupra

Fikk idag bremset motorn som skal være i min lexus.
Sier meg godt fornøyd.! Er jo som sagt tidligere 2jzgte motor i denne.
Bremset idag hos VS motor: 975hk og 1300NM :twisted:
 #291099  av lexus Sondre

det blir rett og slett sinnsykt i en is200=D
vanvittig morro med sånne prosjekt! få ut bilder underveis osv!
 #291100  av Zupra

lexus Sondre skrev:det blir rett og slett sinnsykt i en is200=D
vanvittig morro med sånne prosjekt! få ut bilder underveis osv!
Hei prosjektsiden min..

viewtopic.php?f=61&t=27883

der finner du bilder osv.. :)
 #292943  av Zupra

Jaja.. vil vel si det gikk greit. ingeting ødelagt.
litt små ting og fikse så er alt i orden.! kommer sterkere tilbake neste gang.!

Takk for sist forresten... :D
 #292970  av DanielJ

Bilder av jævelskapen lagt ut på prosjekt tråden til Zupra!
 #292982  av Neo

var veldig synd at mestparten av lørdagen gikk til skruving, veldig heftig bil :twisted: .. satan hvor den gikk
 #292985  av galx

Hehe, ja takk for sist :wink:
Du så rimelig oppgitt og stressa ut på lørdagen. Bra at du kom deg litt ut på banen på søndagen i alle fall.
Jeg fikk desverre bare opplevd motorlyden og flammene ut av eksosen..men syke f.. for et monster av en Lexus du har vekket til livet :twisted: :twisted:
Regner sterkt med vi får se mer av deg på disse treffene fremover.
 #292986  av DanielJ

Neo skrev:var veldig synd at mestparten av lørdagen gikk til skruving, veldig heftig bil :twisted: .. satan hvor den gikk
mesteparten, var det ikke hele? Ja det lille jeg fikk sett på søndag var sykt 8)
 #293018  av Zupra

Neo skrev:var veldig synd at mestparten av lørdagen gikk til skruving, veldig heftig bil :twisted: .. satan hvor den gikk
Ja. Var synd.! Og er spesielt kjedelig når det er bagatell. Og man bare rett og slett ikke har de delene man trenger for og fikse feilen. Da jeg dro ut på søndagen, så var det fordi jeg vare så forbanna lei og ville kjøre.!
Så det ble kjøring og satsa på at girkassen holdt. ! Og det er jo selfølgelig Toyota kvalitet så det gjorde det.! Litt vrient og få den i gir.! :lol:
Skrudde på lørdagen fra kl. 10 formiddag til kl. 01.30. så vil si hele dagen ja..
galx skrev:Hehe, ja takk for sist :wink:
Du så rimelig oppgitt og stressa ut på lørdagen. Bra at du kom deg litt ut på banen på søndagen i alle fall.
Jeg fikk desverre bare opplevd motorlyden og flammene ut av eksosen..men syke f.. for et monster av en Lexus du har vekket til livet :twisted: :twisted:
Regner sterkt med vi får se mer av deg på disse treffene fremover.
Ja. nesten gang er det sikkert muligheter for og få oppleve mer en det.! Ja blir nok fast inventar på de neste treffene. 8)
Tenkte også kanskje dra ned på gatebil september.. Se om vi får skremt litt biler på langsiden der nede også.. :twisted:
 #293492  av Lørnings

Vi kommer til å ta deg imot med åpne armer her nede ihvertfall :D :D