sindrejl skrev:har forhjulstrekk jeg vet duVar forhjulstrekk vi kjørte ogsåda er det opplagt hvor dekka må være
hehe...

sindrejl skrev:har forhjulstrekk jeg vet duVar forhjulstrekk vi kjørte ogsåda er det opplagt hvor dekka må være
hehe...
funkes skrev:Etter å ha kjørt en god del med vinterdekk foran og sommerdekk bak på vinterføre kan jeg skrive under på at det kan være FARLIG hehe.Hehe. Spørsmålet er om det hadde hjulpet særlig å gjøre det omvendt. Hadde vel endt med null styring
Alt skrytet med "har aldri kjørt bredt før" "kan ikke rett opp en bil...har bare kjørt overstyrt blabla" funker nok ikke i AKKURAT denne situasjonen jeg var oppe i iallfall
Når ræva slipper pga dragsuget fra en passerende lastebil og du ikke kan røre bremsene BITTELITT engang at bilen står heeelt beint på forhånd, er ikke det noe særlig synes jeg
chris skrev:Jeg skreiv jo "i mitt tilfelle"funkes skrev:Etter å ha kjørt en god del med vinterdekk foran og sommerdekk bak på vinterføre kan jeg skrive under på at det kan være FARLIG hehe.Hehe. Spørsmålet er om det hadde hjulpet særlig å gjøre det omvendt. Hadde vel endt med null styring
Alt skrytet med "har aldri kjørt bredt før" "kan ikke rett opp en bil...har bare kjørt overstyrt blabla" funker nok ikke i AKKURAT denne situasjonen jeg var oppe i iallfall
Når ræva slipper pga dragsuget fra en passerende lastebil og du ikke kan røre bremsene BITTELITT engang at bilen står heeelt beint på forhånd, er ikke det noe særlig synes jeg
funkes skrev:Etter å ha kjørt en god del med vinterdekk foran og sommerdekk bak på vinterføre kan jeg skrive under på at det kan være FARLIG hehe.Selvfølgelig er det farlig. Det er jo ikke aktuelt med s.dekk på vinterføre, og langt mindre kun på ene akselen, det blir jo heelt mongis. Er værre enn å kjøre med promille vil nå jeg si.