TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Skadet bilen min i dag :/

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #29168  av jumbo

Møtte et stk blå golf i skikkelig bredis gjennom en sving rett før parkeringsplassen på jobben idag... dvs han hadde sladd (skikkelig stilt opp, i bratt motbakke, IKKE et uhell), og jeg kjørte veldig rolig. Han satte igjen ca 1 meter av veibanen til meg, og siden han kom i 60-70 der de fleste holder kanskje ned mot halvparten, var stopping et uaktuelt tema. Valgte snøkanten fremfor bakskjernen på en golf, og trodde egentlig det hele hadde gått nokså bra. Etter en nærmere kikk, har jeg fått en liten knekk på den underste delen av frontspoileren, men er en rimelig liten sak fikse. Like fullt irriterende, men men. Kunne like godt vært meg i den andre bilen for noen år tilbake, så at han leker seg litt skal jeg ikke si for mye om. At han valgte en veldig uegnet plass er en annen sak. Går ganske mye folk i innersving der, og det er en del av den gamle bydelen, med veldig smale gater og nesten null fortau. Urk.

#29169  av jan-erik

Skikkelig ergelig da :cry: . Syns du var snill jeg som kjørte i snøkanten i stedet. For håpe du får tak i han som kjørte Golfen. G60 Rallye eller? Bør jo være mulig å få tak i fyren, og hvis du er heldig så kanskje han ordner opp. Kan jo true med å anmelde han om du får tak i han, og bare si at noen kollegaer av deg så det hele ovenifra kontoret hvis det var der du jobbet :evil:

Ellers har jeg blitt veldig flink syns jeg selv til å ligge bredt med min MR2 nå, så lenge jeg holder det under 60 km/t. Men passer på å gjøre det på steder hvor jeg ikke møter andre biler.

#29170  av hmsilset

Så kjipt! Bra at du har litt forståelse for at ungdommen leker seg da :)
Minner meg om for 2 år siden.En 18 åring kræsja meg såvidt
med en golf i rundkjøringa og ga full gass for å stikke av etterpå.
Tok han igjen etter 150 kmt et halvt minutt.Gjett om han var nervøs
på å gå ut av bilen :wink:

#29183  av sindrejl

toskete å stikke av...
SPESIELT når han du kjører på kjører toyota sportsbil ;)

føler med deg Jumbo, håper fyren casher ut

#29270  av Goose

Har du kontaktet politiet?

#29280  av Christian

Uansett er jo dette noe han bør betale for, selv om det ikke er store greiene. Stoppet han ikke?

#29329  av jumbo

Jeg fikk meg bare en tur i en tilsynelatende bløt snøkant, og trodde alt gikk greit, så jeg stoppet ikke jeg heller. Om han han tenkte å stoppe eller ikke aner jeg ikke, jeg var allerede sent til jobb :)

Har ikke tenkt å følge det opp på noen som helst måte. Fikser skaden med litt lim til våren :)