TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kaminari Is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #290311  av Varnes

Husker ikke d nei, men kjøpte felg&dekk hos http://gundersen-sportscar.com/ så de vet sikkert hviket innpress du trenger om du ringer de.
Skjermkanten var lagt inn og bilen senket før jeg kjøpte den, så hjula passet rett på når jeg monterte de, er usikker på om kanten må legges inn eller ikke.
Montert 25mm spacere etter at jeg breddet bakskjermene, da tok hjulene litt i bakfangeren med litt last i bilen :P
 #290335  av QuiNlan

Får håpe de var rundt ET45 da :)
 #291529  av lexus Sondre

noen som veit hvor man får kjøpt denne "Bakrute-senkeren(spoiler)" som er på denne bilen? den er drit fet=)
 #291594  av DanielJ

lexus Sondre skrev:noen som veit hvor man får kjøpt denne "Bakrute-senkeren(spoiler)" som er på denne bilen? den er drit fet=)
Google på kaminari! ta en titt på bsbildeler.no :)
 #291647  av Varnes

lexus Sondre skrev:noen som veit hvor man får kjøpt denne "Bakrute-senkeren(spoiler)" som er på denne bilen? den er drit fet=)
Kjøpte den på bsbildeler, ligger under IS300 og ikke IS200 da, men passer rett på(noen innbiller seg at disse bilene er veldig forskjellig karrosserimessig, men er bare støtfangerne som er større i USA pga noen egne regler, så sideskjørt, lykter og spoilere passer rett på).
Men forvent LANG leveringstid, var iallefall det når jeg bestilte den, mye lengere enn de sa det skulle være..