TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny TDI-PLC forhandler i Norge

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #291083  av QuiNlan

En kompis av meg klarte å dra i land en forhandlerstatus hos TDI-PLC i dag.

Han er eier og drifter av http://www.carequipment.no og tar gjerne imot bestillinger dersom noen skulle være interessert.

Er faktisk en del å spare om man skulle få lyst på kompressor o.l. :)
 #291089  av csstian

Nå er det ikke flere tte kompressorere å få tak i etter det jeg er blitt fortalt.To stk hos tte,men skulle være di siste.
 #291122  av Neo

QuiNlan skrev:Jaha? Har de slutta å produsere kompressorer?
jepp kompressoren er ute av produksjon, jeg sjekket med toyota for 3 uker siden og dem kunne bekrefte at det var 2 kit igjen da.. kan hende dem er borte nå..

men tdi-plc har utviklet ett kompressorkit til IS'en som heter rotrex, skal vist være bedre en TTE sitt kit..

#291125  av QuiNlan

Say whaaat? Det er jo kompressoren jeg har kikket på hele tiden, har ikke sett noen annen kompressor inne hos TDI. Da er det likevel håp.
 #291130  av Zepticon

Ang kompressor, er det noen som har TUV papirer på den som TTE/TRD har?
Bør være mulig å bruke disse som underlag på at IS200 er laget for 205hk uten nødvendige oppgraderinger av bremser ol. dersom man ønsker å få godkjennt kompressor.
 #291133  av Neo

Zepticon skrev:Ang kompressor, er det noen som har TUV papirer på den som TTE/TRD har?
Bør være mulig å bruke disse som underlag på at IS200 er laget for 205hk uten nødvendige oppgraderinger av bremser ol. dersom man ønsker å få godkjennt kompressor.
TUV papirer følger med TTE kompressoren ivertfall, har TRD kompressorkit?..
jeg skulle tro det ja, da kunne jo rotrex kompressoren være ett alternativ..
 #291200  av Zepticon

Neo skrev:
Zepticon skrev:Ang kompressor, er det noen som har TUV papirer på den som TTE/TRD har?
TUV papirer følger med TTE kompressoren ivertfall, har TRD kompressorkit?..
jeg skulle tro det ja, da kunne jo rotrex kompressoren være ett alternativ..
Ja det er det jeg tenkte på, siden du fra toyota bør kunne få oversikt over hva kittet inneholder, og med TUV papirer kan bevise at bilen er godkjennt for 205hk uten andre deler en fra pakken bestående av kompressor, IC og litt rør. Så var det bare å finne en fornuftig sjel på biltilsynet :wink:
 #293234  av Neo

du Quilan, vet du hva jeg kan få det rotrex kitet for fra han karen her?
 #293243  av QuiNlan

Vi vet ingen pris ennå. TDI vet heller ingen eksakt pris ennå, siden dette settet er litt i utviklingsfasen ennå. De har gitt beskjed om at man må påregne en del custom mods, det er ikke fult like plug and play aktig som TTE sitt. Men, jeg skal mase litt på kameraten, og høre.
 #293251  av harared

Vet du norsk pris på HKS Silent Hi power back box potta som er til salgs hos TDI-PLC?

Fikk ikke noe svar fra han kompisen din...
 #293296  av QuiNlan

Det er den potta jeg bestilte faktisk. Jeg har heller ikke fått noen pris ennå. Potta skal monteres førskommende mandag, så jeg skal høre med han da. Kan godt legge til at det følger med rør på godt og vel 1,5 meter i tillegg til potta, så til £315 eller hva det nå var, + frakt + moms - rabatt, syns jeg ikke det er værst pris.
 #293469  av Neo

QuiNlan skrev:Vi vet ingen pris ennå. TDI vet heller ingen eksakt pris ennå, siden dette settet er litt i utviklingsfasen ennå. De har gitt beskjed om at man må påregne en del custom mods, det er ikke fult like plug and play aktig som TTE sitt. Men, jeg skal mase litt på kameraten, og høre.
oja det er såpass nytt enda, da kommer det vell etterhvert :D .. hmm trodde dem har laget ett komplett kitt til bilen med den kompressoren, da vil den jo garantert være dyrere enn TTE sitt kit som da er ute av produksjon :( ..

men skader jo ikke ig høre forde :) .. si ifra når du får vite noe