TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forskjeller i modell.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #290575  av 2000 ST

Er det ikke en oppdatering av is 200 i 2001 eller noe?
Hva er forbedret/forandret i forhold til eldre modeller?
Må få meg en sånn etterhvert......
Er jo en konge familiebil for meg :D
Mvh. Terje
 #290588  av Neo

2000 ST skrev:Er det ikke en oppdatering av is 200 i 2001 eller noe?
Mvh. Terje
Etter det jeg tror er det ingen vesentlige forskjeller, bare smådetaljer inne i bilen.. chassi, motor, understell, osv er det samme :mrgreen: ..

det er en nydelig bil ja det er sant :mrgreen:
 #290592  av Geir

Mvh. Terje
Var vel bare en overgang til xenon, og en cd-veksler som fungerte, i tillegg til at frontlyktene fikk klart glass hele veien (før var blinklyset oransje). Ellers var det ikke stort annet enn det som ble nevnt ovenfor.

En god bil er det, uten tvil. Herlig! En gang Lexus, alltid Lexus :D Du vil ikke akkurat bli skuffa hvis du kjøper en!
 #290593  av KK-ma70

Geir skrev:
Mvh. Terje
Var vel bare en overgang til xenon, og en cd-veksler som fungerte, i tillegg til at frontlyktene fikk klart glass hele veien (før var blinklyset oransje). Ellers var det ikke stort annet enn det som ble nevnt ovenfor.

En god bil er det, uten tvil. Herlig! En gang Lexus, alltid Lexus :D Du vil ikke akkurat bli skuffa hvis du kjøper en!
Dette er vell overgangen til 2003 mod.

Mener 2001 mod fikk ny cd spiller. Gikk fra bunnmating til toppmating av cd'er. Endring av deksel til høytalere i fremdører, fikk fjernet "bånd" over gitter.
 #290598  av QuiNlan

Geir skrev:
Mvh. Terje
Var vel bare en overgang til xenon, og en cd-veksler som fungerte,
Heh, min er 99 modell og cd veksleren funker som fan den. :D Den er bare ræva, men funker.

Kan legge til at på overgangen så har kasett-spiller og cd-spiller byttet plass. "Snow" knappen har blitt flyttet opp til "TRC" knappen. Ja, KK kom meg i forkjøpet :) Eller, med andre ord. Jeg følger ikke helt med :P
 #290605  av Geir

QuiNlan skrev:
Geir skrev:
Mvh. Terje
Var vel bare en overgang til xenon, og en cd-veksler som fungerte,
Heh, min er 99 modell og cd veksleren funker som fan den. :D Den er bare ræva, men funker.
Hehe...et snev av bitterhet i mitt innlegg ;)
 #290617  av rx300

QuiNlan skrev: Heh, min er 99 modell og cd veksleren funker som fan den. :D Den er bare ræva, men funker.
Og den har aldri blitt skiftet ut/reparert? Skru den ut og sett den i utstillingsmonter med en gang, du besitter en meget sjelden gjenstand! :-D
 #290633  av QuiNlan

rx300 skrev:
QuiNlan skrev: Heh, min er 99 modell og cd veksleren funker som fan den. :D Den er bare ræva, men funker.
Og den har aldri blitt skiftet ut/reparert? Skru den ut og sett den i utstillingsmonter med en gang, du besitter en meget sjelden gjenstand! :-D
Om den har blitt reparert eller ei skal jeg ikke uttale meg om, men muligheten er tilsdede for at den har blitt reparert ja. :)
 #291042  av galx

rx300 skrev:

Hehe, godt sagt. Tror disse spillerne kommer ferdig ødelagt ut fra samlebandet.
Det blir i alle fall mye bedre lyd med å sette inn en annen enkel- eller dobbel DIN-spiller.