TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Nye Lexus GS300/430

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#29022  av @lpher

MR2turbo skrev: Er en ls400, ja og ingen Toyota... som du ser så har den rattet på rett side, og er en usa bil... ;)
Ahhh..yes...i was wrong...and you where...almost..right ;-)
Se på skiltene....ikke amerikanske....jeg tok de for å være japanske...men som du sier...rattet på rett side...that would make it a 'GCC' model....den er fra den 'arabiske verden' så det er nok en eller annen lakengubbe med for mye penger som har gjort den konverteringen dær ja ;-)

@lpher

#29024  av @lpher

megetlei skrev:Hmm??

-First All-Wheel Drive Model
Significantly, the new GS will feature all-wheel-drive, the first such application in any Lexus car-

Hva med Lexus RX da?

megetlei
Akkurat det der slo meg også ;-)

@lpher

#29030  av Erlend

Forresten, noen andre enn meg som ser likheten mellom nye Lexus GS300/430 og Mazda6??

#29042  av MR2turbo

@lpher skrev:
MR2turbo skrev: Er en ls400, ja og ingen Toyota... som du ser så har den rattet på rett side, og er en usa bil... ;)
Ahhh..yes...i was wrong...and you where...almost..right ;-)
Se på skiltene....ikke amerikanske....jeg tok de for å være japanske...men som du sier...rattet på rett side...that would make it a 'GCC' model....den er fra den 'arabiske verden' så det er nok en eller annen lakengubbe med for mye penger som har gjort den konverteringen dær ja ;-)

@lpher
Den stod i Japan, så jeg tror det er en bil som er tatt med som flyttegods eller noe fra USA.. Men det er japanske skilter, ja... ;)

#29043  av MR2turbo

Morten skrev:
MR2turbo skrev:Syns at baklysa passa godt, jeg ;) En her på forumet som forsov seg til å kjøpe den bilen.. :mrgreen:
Det var nok meg som sov litt for lenge det :oops: var litt synd det..
Hadde tenkt å legge inn et (skam)bud på 50'... og den gikk for 44,5' hvis jeg husker riktig. Var en 96/97 modell gått 74000km?

Måtte jo vært en behagelig bil å kruse til treff med det? :mrgreen:
Ja skikkelig synd det der morten!.. :cry: hehe.. dukker nok opp noe annet en gang ;)

#29057  av @lpher

MR2turbo skrev:
Morten skrev: Det var nok meg som sov litt for lenge det :oops: var litt synd det..
Hadde tenkt å legge inn et (skam)bud på 50'... og den gikk for 44,5' hvis jeg husker riktig. Var en 96/97 modell gått 74000km?

Måtte jo vært en behagelig bil å kruse til treff med det? :mrgreen:
Ja skikkelig synd det der morten!.. :cry: hehe.. dukker nok opp noe annet en gang ;)
En mk2 GS300 96/97 til 44,5?!!!! som ikke er kollisjonsskadet?!!
Jeg hadde tatt øyeblikkelig fri fra jobben og dratt nedover å henta den sjøl...til den prisen ;-)

Wait a moment....96/97? Det er jo mk1 i tilfellet det... ;-)
...og da er prisen bare 'sånn passe'...egentlig ;-)

@lpher

#29058  av Morten

@lpher skrev:En mk2 GS300 96/97 til 44,5?!!!! som ikke er kollisjonsskadet?!!
Jeg hadde tatt øyeblikkelig fri fra jobben og dratt nedover å henta den sjøl...til den prisen ;-)

Wait a moment....96/97? Det er jo mk1 i tilfellet det... ;-)
...og da er prisen bare 'sånn passe'...egentlig ;-)

@lpher
Det var ikke GS300, men en LS400! :wink:
4 liters V8 og alt utstyr... :(

#29086  av @lpher

Morten skrev:
My bad...hadde akkurat stått opp dær... ;-) Men...LS400 til den summen? Hva var galt med den da? ....noe MÅ det ha vært ;-)

@pher

#29138  av MR2turbo

@lpher skrev:
Morten skrev:
My bad...hadde akkurat stått opp dær... ;-) Men...LS400 til den summen? Hva var galt med den da? ....noe MÅ det ha vært ;-)

@pher
Den har rattet på "feil" side der... ;) er ikke særlig attraktivt, det...

#29149  av @lpher

MR2turbo skrev: Den har rattet på "feil" side der... ;) er ikke særlig attraktivt, det...
Ahh...jeg VISSTE det var noe ;-)

@lpher

#29196  av Morten

@lpher skrev:
Morten skrev:

@pher
Det var en grad 4 bil, som var det beste den auksjonen ga på så "gamle" biler...
Men det hadde jo også kosta en god del til å få norske skilt såklart... :evil: