TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Norges første LF-A er BESTILT!

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #289821  av Zupra

Kan informere alle Lexus eiere og Lexus frelste.
Om at vi herved har en man å være veldig missunelig på.! :D

Kan ikke navngi kunden.! men kan informere om at han har fra før av en IS-F i
bestilling.!

estimert pris på bilen vil være på ca. 3.500.000,- ++.
Lexus LF-A.jpg
Lexus LF-A.jpg (7.6 kiB) Vist 1423 ganger
 #289823  av QuiNlan

Lenge leve de rike galningene! Gidder ikke sløse vekk livet på å være misunnelige på de som har ræva og pikken full av spenn. Prøver heller å være fornøyd med mitt eget og gjøre det beste ut av det :) Men, fet bil, det skal jeg ikke si noe på.
 #289826  av Supramk3turbo

Ah, vanvittig fet bil. Jeg blir ikke misunnelig egentlig, er jo moro at folk har penger til slikt, sånn at vi kan se de på veiene i Norge også. Så kan vi kjøpe de opp når de blir gamle å grå. he he. Ser for meg den bilen om 20 år, blir spennende å se hva som skjer med de ny motens bilene etter mange år. All denne elektronikken liksom.
 #289829  av kennethx

Fett :D Synes det er kult når "rikingene" bruker penger på fete biler i stedet for svære båter og annet fjas :lol: Men de bruker vel egentlig penger på det og mange av de :roll:

Ennå kulere er det om de tørr å bruke de på litt banetreff :wink: (Hint: det var en oppfordring)
 #289830  av QuiNlan

Det er en ting jeg undres. Det kan da umulig være så ufattelig morro å ha en slik bil i Norge? Med de drepende fartsgrensene man har her til lands, og for å ikke snakke om de traktorveiene vi har..
 #289841  av pekle

Er det kjent når den kjem, eller er det meir "jeg skal ha den første, uansett når"?

Er uansett ikkje så mange land med fri fart, og Noreg har ein fordel med relativt lite trafikk, så trur nok eg kunne kost meg med ein slik. Men det er så klart på bane ein kan få brukt den.
 #289884  av Christian

Konge doning, gratulerer til eier. Hvem i all verden bryr seg om fartsgrensene med en slik bil...?
Blir man tatt blir man tatt, om det er 60, 80 eller 100 grense spiller da ingen rolle. Den enste bilen beregnet for norge er Smart, og den gjelder liksom ikke :lol:
 #289889  av QuiNlan

Nei, har man råd til en slik bil så har man vel råd til å betale bøtene som kommer og. Det svir liksom ikke like godt for en som tjener 10 mill i året som det det gjør for en som tjener 300000 i året.