TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Shortys IS 200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #289661  av Shorty28

Endelig har jeg fått tatt en vask og polering med noen bilder. hadde desverre ikke med meg annet enn mobilen min men men :)
skal ta noen bedre bilder senere i sommer når annlegget er ferdig bygd

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Komentarer er velkommen :)
 #289670  av galx

Jeg syns du har en fin IS. Clean look, felgene passer faktisk veldig bra til den rene stilen du kjører.
Ser du sliter med det samme som de fleste..høy bak.. TTE-front kler bilen perfekt.
 #289672  av Shorty28

ja jeg vurderer veldig å senke den men jeg kjører mye. over 10 mil vær dag så er litt skeptisk. Først så skal det tte skjørt rund baut. håper å få det i løpet av sommeren pluss soting av ruter
 #289674  av lexus Sondre

meget pen is=) skulle ønske min også var svart=/
 #289711  av tunamgu

shorty,du kan kjøpe eibachen min 30mm.den blir ikke så lav på oem demper.bilen din ser ikke ut når den er så høy.
eibach senker ned halvparten av det du har nå.
 #289790  av tunamgu

tuv papir kan lastes ned fra hjemmesida eller jeg legger ved.men den er nå solgt til catpower.
 #289811  av QuiNlan

Senking bør være på plass før man gjør noe som helst etter min mening. Selv senket bil på orginalfelger ser bra ut.
 #289815  av lexus Sondre

det er ikke noe problem. en liten tur til biltilsynet. men viss du skal ha tte senkesettet på 30mm hadde jeg enkelt å greit latt være, så lenge du har tuv papirer. pleier aldrig å være noe problem.=)
 #289816  av tunamgu

Ble anbefalt å beholde eibach fjærene mine hvis jeg skal selge bilen senere.Lettere å selge med godkjent senking enn coilover uten.

vet dere om det følger med top mount hvis man kjøper ettermarked dempere?på bilder vises det uten.