Har en IS200 som jeg setter inn Supra motor i nå.
Alt går fint og det. men ettersom den supra motoren jeg setter inn er en 3,4stroker
og Turbon er ikke spes liten.
SÃ¥ sliter jeg litt og overbevise meg selv om at drivverket blir og holde.
Jeg har prøvd og lest meg litt frem på nettet, men som kjent så er det ikke så veldig mange som har gjort dette.
Er noen i USA og australia. Og ser ut til at det fungere. Men de bilene er på 400hk.
Og er vel en viss fare for at jeg omtrent dobbler det tallet.
Har jo selfølgelig en TRD LSD. Noen som jeg tror skal fungere greit. Men er usikker på om
stikkakslinger blir og holde mål. Og skal prøve og bruke Supra 6spd. mellomaksling.
Men har da fortsatt org. stikkakslinger...
Noen som har lest eller hørt noen vettige ord fra noen om hva dette tåler.?
Hørt om drivverk som har gått på en IS200? Kanskje ikke så sannsynlig men...
Setter pris på alle svar..
Alt går fint og det. men ettersom den supra motoren jeg setter inn er en 3,4stroker
og Turbon er ikke spes liten.
SÃ¥ sliter jeg litt og overbevise meg selv om at drivverket blir og holde.
Jeg har prøvd og lest meg litt frem på nettet, men som kjent så er det ikke så veldig mange som har gjort dette.
Er noen i USA og australia. Og ser ut til at det fungere. Men de bilene er på 400hk.
Og er vel en viss fare for at jeg omtrent dobbler det tallet.
Har jo selfølgelig en TRD LSD. Noen som jeg tror skal fungere greit. Men er usikker på om
stikkakslinger blir og holde mål. Og skal prøve og bruke Supra 6spd. mellomaksling.
Men har da fortsatt org. stikkakslinger...
Noen som har lest eller hørt noen vettige ord fra noen om hva dette tåler.?
Hørt om drivverk som har gått på en IS200? Kanskje ikke så sannsynlig men...
Setter pris på alle svar..

SHS Performance Trenger du få bremset motorn.? vi har DYNAPACK rulle god for 1100hk. Tuning bil,scooter & motorsykkel. ellers alt innen custom arbeid!! LEXUS IS200 værsting prosjekt. http://www.shsperformance.no/index.php/ ... iew/42/1/7