TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Godt nytt Ã¥r!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #28519  av jan-erik

Kanskje litt tidlig ute, men er ikke mange timene igjen av 2003 nå, så starter like gjerne en tråd allerede nå.

Takk til alle her på forumet for et strålende 2003. Har mange gode minner fra året, bl.a. Japsetreffet på Våler, samt andre småtreff med folka på forumet her.

Kristian gjør en glimrende jobb som administrator for dette forumet, og håper han fortsetter lenge med det. Gleder meg allerede til landstreffet vi skal ha til sommeren.

2004 kommer til å bli et bra år, det er jeg bombesikker på. Min MR2 kan se frem til styling til våren. Ja, har endelig fått bestilt meg delene fra Japan. Fikk bekreftelse på bestilling av front- og bakfanger, samt sideskjørt fra Trial, og TRD VM180 bakvinge på epost i sted. Blir shippet i midten av januar, så blir vel en del arbeid på meg i mars/april. Skal være klart til første treff iallfall :-)

Godt nytt år alle sammen!

#28523  av Mr2 Mk2

Godt nyttår! :D
(drikk med måte :lol: )

#28529  av CelicaTurbo

god nytt år til dere alle! Og flott med en stylet mk3 i klubben Jan-Erik :D

#28531  av jensi

Godt Nyttår til alle her på forumet.

Håper dere får en fin Nyttårsfeiring.
Jeg har desverre vakt ,så det blir en edru kveld på meg.
Blir spennende å følge alle Mr2 oppgraderingene i året som kommer.
Ser ut til å bli mye turbo konverteringer og styling som vil prege forumet neste år.

Hvor kommer dette til å ende? :?

HÃ¥per og tror forresten at det aldrig vil ende :)

Får prøve å få rå til noen modifiseringer og treff jeg og.

Takk for det gammle.

Jensi

#28533  av erling

Godt nyttår alle i hopa! :D

#28534  av jumbo

Godt nyttår!

#28535  av Zerpent

Godt nyttår!

#28538  av cameleon

Takk for et fint år sammen med alle dere i ts-ogn! De beste minnene jeg har hatt i år er blant annet de diverse treffene vi har hatt på Ikea og cruising rundene rundt om i trondheim. Takker til alle sammen. Spesielt vil jeg få spesielt takke Chris, Sinderejl, @lpher, KK-MA70, Supratt og fruen for å ha vært såppas gode venner og stilt opp :)

Ønsker dere alle et riktig godt nytt år og måtte det komme en flod av bildeler :D

#28542  av Amund

Godt nyttår! :D

#28543  av memo

GODT NYTTÃ…R! :D

flere enn meg som var ute og kjørte hele nyttårsaften? :lol:

vi sendte raketter ut mot tankerne på fjorden... :twisted:

#28544  av Stian

GODT NYTT Ã…R TIL ALLE SAMMEN

#28551  av larsst185

Godt nytt år :D

#28552  av Christian

Godt nyttår til alle. Her er hele gjengen fuktskadde :roll:

#28554  av MR2turbo

Godt nytt år til dere alle fra meg og!! :D
Og takk for året som gikk ;)

#28559  av @lpher

'appy newyear til dere alle ;-)

Som Cameleon nevner så har det vært ett begivenhetsrikt TS-OGN-år her opp i Trøndelagen ihvertfall... ;-)

For min egen del startet det veldig bra...med troen på at det ble Supra på meg...og det ble det....tilslutt ;-) ...og deretter ballet det bare på seg med små og store meets...lovely! ;-)

Ser derfor frem til enda ett godt år for oss 'Toyota sportscar enthusiasts' ...and may it be an even better year than 2003! ;-)

@lpher