TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• er det noen som kan hjelpe meg

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #284435  av oledu

har en lexus 200 is som jeg nettopp har kjøpt, han som hadde den før har satt inn en annen cd spiller, men jeg har lyst til å sette inn den orginale.
men han dusten har klippet bort de orginale kontaktene til spilleren, kan noen hjelpe meg med å skaffe de eller tips.

og en ting til, passer lyktene til 300 is på min 200 is 1999 mod ???

veldig snilt hvi noen kan hjelpe meg.
 #284447  av Neo

oledu skrev:har en lexus 200 is som jeg nettopp har kjøpt, han som hadde den før har satt inn en annen cd spiller, men jeg har lyst til å sette inn den orginale.
men han dusten har klippet bort de orginale kontaktene til spilleren, kan noen hjelpe meg med å skaffe de eller tips.

og en ting til, passer lyktene til 300 is på min 200 is 1999 mod ???

veldig snilt hvi noen kan hjelpe meg.
først, grattis med lexus :mrgreen: ..

jeg vil anbefalle deg og beholde den spilleren selv om den orginale er penere og passer så bra i bilen, for det er mye plageri med di orginale spillerne.. mest standard feil er error3 mener jeg den heter, platene har lett for og sette seg fast i skifteren osv..
hvilken spiller står i nå?.. han har klippet den bort, beholdt han pluggen eller er den kastet?..
spørs også om han fjernet den orginale forsterkeren eller om han kjører med den enda, den orginale spilleren har ikke innebygget forsterker.. jeg har byttet min og jeg måtte fjerne den forsterkeren og koble om for og få den nye til og funke..

hør med toyota, det er orginal del og det kan dem skaffe.. det du også kan gjøre er og søke på http://www.ebay.co.uk, der er det litt av hvert til is200 :D ..

lyktene til is300 passer på 200, er ingen forskjell der..
 #284457  av Tjuls

Lyktene passer over ja, men det er xenon som fortsatt ikke vil være lovlig i Norge pga den automatiske høydejusteringa som kreves:)
 #284480  av oledu

takk for svar. :mrgreen: :mrgreen:

det er en audiovox spiller han har satt i. å den funker heller dårlig. :(

han har klippet pluggene rett bort å kastet de.(idiot)

får sjekke litt på ebay. takk igjen.

gjerne flere gode løsninger. :mrgreen:
 #284587  av oledu

Tjuls skrev:Det er nok lurt å se etter en orginal spiller med CD-matern øverst. Den tidligere versjonen hvor du dytter i CD'en nederst, er mer utsatt for feil.. Et par eksempler under:

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=370036513964

http://global.ebay.com/gbh/viItem?ItemId=300191023583

takk for svaret.
men er fremdeles ikke blitt særlig klokere ang de pluggene.
tenkte kansje det var noen som hadde slike, siden de har byttet spiller.

er det noen som har vært plaget med tåke lysene bak på bilen????
de virker ikke??
 #284588  av tunamgu

du må skaffe deg en sånn spiller + en modifisert kabel
Bilde

Og hvis du vil bytte dine seter med disse som er nyere,så kan du hente gratis
Bilde
 #284592  av QuiNlan

tunamgu skrev:du må skaffe deg en sånn spiller + en modifisert kabel
Bilde

Og hvis du vil bytte dine seter med disse som er nyere,så kan du hente gratis
Bilde
Hvor mye koster den spilleren? Er det GPS på den? Har veldig lyst til å skaffe noe slikt selv, selv om jeg ikke har noe problemer med den orginale cd-spilleren. Kan sikkert få MYE penger for den :D Forøvrig godt å se at jeg ikke er den eneste med automatkasse :)
 #284598  av Tjuls

Det er flere av oss med Automat kasse ;) Har planer om en sånn spiller selv, men har blitt lagt litt på is.. Litt andre ting som kommer foran akkurat nuh..
 #284605  av QuiNlan

Tjuls skrev:Det er flere av oss med Automat kasse ;) Har planer om en sånn spiller selv, men har blitt lagt litt på is.. Litt andre ting som kommer foran akkurat nuh..
Det er du heller ikke alene om. Har en bulk til 10k som må rettes ut, før jeg gjør noe som helst annet :cry: Har nok av utgifter fra før av for å si det slik, så 10k ut fra lomma svir noe jævlig, særlig når jeg har forårsaket det selv. Gleder meg til ferie og skattepengene kommer. Da blir det sommerhjul og fuelcat og muligens en chip. :) Drømme drømme
 #284623  av tunamgu

Kjøpte spilleren i usa.Ikke integrert gps,men kan koble gps til den noe som jeg ikke gidder.
Bruker en ekstern gps,nuvi 250W.

Jeg elsker automat,derfor kjøpte vi denBle bortskjemt med automat fra dag 1.Aldri i mitt liv skal jeg kjøre manuell.
 #284624  av Tjuls

Ikke meningen å gå helt off topic her, men kommer et lite innlegg til her.

Du kjøpte spillern i statene, det vil vel si at det er en del funksjoner som ikke fungerer helt optimalt? Radioen fungerer vel ikke? Er det ikke forskjell på NTSC og PAL på DVD også?

Jeg hadde 3 ting som jeg skulle ha på lex'n når jeg handla den.. Det var manuell, skinn og sport. Det viste seg at ikke var så enkelt å finne. Reiste da til gardermoen for å teste en med automat, og forelska meg HELT. Skal aldri ha manuell igjen!
 #284641  av tunamgu

Radioen fungerer,men ikke RDS.Kjøpte sånn kode til spilleren på ebay og nå er den regionsfri.
 #284649  av QuiNlan

tunamgu skrev:Radioen fungerer,men ikke RDS.Kjøpte sånn kode til spilleren på ebay og nå er den regionsfri.
Hvor mye sparte du på å kjøpe den i statene?