TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Felger og sommersko til Lex'n.

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #284307  av galx

Neo skrev:RÃ…Ã… felger galx, dette blir bra 8) .. synn dem kom i feil farge da..

har funnet ut at dem jeg bestilte er 18/7.5.. ET 40/45 står det, men etter det jeg tolker er dem *lovlig* :D ..

i bildet er dem sort, men egentli er det mørk alu farge på dem jeg bestilte :D ..
Felgene er veldig fine og hadde deffentlig passet godt på bilen din.
Lovlig og lovlig, hehe.. Enten er dem ET40 - ikke lovlig :( .. eller så er dem ET45 - lovlig :D
Det har vel mer å gjøre med det praktiske - om du "går klar" mellom dekkene og skjermene dine :wink: :|
Jeg ville tatt kontakt med leverandøren din og spurt dem om hvilket innpress dem er i. Det er jo egentlig veldig viktig.
Kjenner til en kar her i Bodø som ble stoppet av biltilsynet i fjord vår, dem er litt opptatt av slikt..merkelig.. Han måtte plukke av alle fire hjula til neste dag. Han hadde kun litt feil innpress, kunne ikke se det en gang. Kjipt.. :|
 #284313  av Tjuls

Jeg tenkte meg et bilde av felgene live Galx :) De du mottok, og ikke noe illustrasjonsbilde ;)

Siden du sa de var litt mørkere enn på bildene du hadde fra før av ble jeg litt nysgjerrig.. :oops:
 #284324  av Gunda

noen som har noen formening om hvilke dekk jeg burde kjøpe? dekka er ganske gammle så trenger nye. kjører på orginale 17 tommere. og hvor kan jeg få kjøpt disse... vurderer også nye felger men det får jeg vurdere... forslag til felger ikke større enn 18 tommer. ISen min er grønn så vet ikke hvilke farge jeg burde gå for på felgene...
 #284335  av galx

Tjuls skrev:Jeg tenkte meg et bilde av felgene live Galx :) De du mottok, og ikke noe illustrasjonsbilde ;)

Siden du sa de var litt mørkere enn på bildene du hadde fra før av ble jeg litt nysgjerrig.. :oops:

Oki :D Hvis du ønsker å se dem "live" må du nok komme til Bodø, hehe.
Har ikke dekk på felgene enda da dekkene enda står påmontert de 18" OZ-felgene jeg skal selge.
Men om du tenker på egentatte bilder av dem som kom feilsendt, så laster jeg opp noen her :) Dem er ikke så brune som dem kan se ut på forhandlerbildet.
Bildene er tatt uten blitz med fullt lys i rommet for å få mest mulig identisk farge frem :wink:
Vedlegg
DSCF0021.JPG
DSCF0021.JPG (536.68 kiB) Vist 3959 ganger
DSCF0017.JPG
DSCF0017.JPG (495.36 kiB) Vist 3958 ganger
DSCF0010.JPG
DSCF0010.JPG (529.72 kiB) Vist 3957 ganger
 #284338  av galx

Gunda skrev:noen som har noen formening om hvilke dekk jeg burde kjøpe? dekka er ganske gammle så trenger nye. kjører på orginale 17 tommere. og hvor kan jeg få kjøpt disse... vurderer også nye felger men det får jeg vurdere... forslag til felger ikke større enn 18 tommer. ISen min er grønn så vet ikke hvilke farge jeg burde gå for på felgene...
IS'n min er også grønn :) Så følg med.
Sleger opp et par bilder da den var ung, nykjøpt og naiv.
Vedlegg
BILEN FØR DEN BLE MIN, 18" OZ-felger
BILEN FØR DEN BLE MIN, 18" OZ-felger
09092006073mini.JPG (89.13 kiB) Vist 3962 ganger
ETTER DEN BLE MIN, CA 1 Ã…R SIDEN 18" OZ felger. BILEN ER MODIFISERT SIDEN DEN GANG.
ETTER DEN BLE MIN, CA 1 Ã…R SIDEN 18" OZ felger. BILEN ER MODIFISERT SIDEN DEN GANG.
n751886258_631483_3566.jpg (72.16 kiB) Vist 4173 ganger
 #284343  av galx

tunamgu skrev:Skulle hatt 5-eiker felger.
Kan i så fall være greit å ha noen skikkelige skiver/bremser å vise frem. Blir ganske åpent.. Men ikke stygt nei.
 #284346  av DanielJ

Var det de "gull" og sølv kant på, du fikk? Hmm, var det ikke dem som var koks og sølvkant du fikk? (bildet nedenfor..)

Bilde

En über kjapp modd jeg hadde laga..
Bilde

Er usikker på de "gull" felgene.. trodde det var koks vi fikk :|
 #284347  av DanielJ

(så kunn på første side galx.. :roll: :) )
 #284348  av galx

DanielJ skrev:Var det de "gull" og sølv kant på, du fikk? Hmm, var det ikke dem som var koks og sølvkant du fikk? (bildet nedenfor..)

Nei, ikke "gull" (bronze). Dark grey (mørk grå) m/børstet nav og alu-kant rundt.
 #284350  av DanielJ

Men de dark grey vil nokk pass Lex'en godt tror jeg. Er du enda sikker på at du ikke liker DC-5 felgene?
 #284376  av Tjuls

Det var egentatte bilder av de du mottok jeg mente ja.. De var jo enda fetere på bildene du tok.. Kjør på sier jeg ;)
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16