TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Rød Celica mk5 st182 med GT4 vinge i trondheim

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #28349  av sindrejl

Spotted outside Rema-3000 ved City syd :) jeskli fin bil med fete vinterfelger

#28350  av cameleon

Har sett den bilen der en del ganger jeg også :) Men mest utenfor macdonaldsen på cityn. Bor sikkert i nærheten. på heimdal, kattem el noe :)

#28356  av funkes

Det er en supra vinge...
1,6 liter er det også.
Han som eide den før er oppretter lærling på Hell Bil.

#28367  av @lpher

Stemmer nok det ja....men undertegnede klarer ALDRI å huske navnet på (den tidligere) eieren...shame on me!! ;-)

Mener jeg har levert ham TS-OGN kort...opptil flere ganger? Hmmm... ;-)

Det er en 92-93 modell AT180 om jeg ikke husker helt feil....men den har 5x100 boltsirkel...samma som ST182n....

Vingen satt i utgangspunktet på en KLIN likedan bil som min (minus vinge offcourse)....som 'gikk i bakken' sørpå for ei god stund sia...

Så vidt jeg kan huske så måtte det noen Reodor Felgen løsninger til for å få den til å passe.... ;-) Men jeg har sett det up-close...og kan melde at OM Celica'n noengang hadde blitt levert med Supra vinge...så hadde du ikke sett forskjell... ;-)

Den tidligere eieren....holder pr idag på med ett annet prosjekt....en par-og-nitti Corolla....som er blitt ganske så fin etterhvert....som skal få transplantert godt trimma "go' motor" til sommeren...med "hairdryer" påmontert også ;-)

Har bedt ham om å melde seg her lotsa times...men han er visstnok ikke spesielt nettkyding etter som jeg forstår...grei kar foresten ;-)

@lpher

#28369  av sindrejl

ok :) 1.6liter.. fysji ;) men hårtørker har jeg alltid ønsket meg i bilen :D

#28406  av funkes

@lpher skrev:Stemmer nok det ja....men undertegnede klarer ALDRI å huske navnet på (den tidligere) eieren...shame on me!! ;-)
@lpher

Martin...etternavnet begynner på S...
NÃ¥ husker du vel sikkert :)