TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Xenon til IS200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #281720  av Neo

galx skrev:
Neo skrev:ja det ser rått ut uten tvil, men er fremdeles bmw sine lys kan man si, prinsippet så teller.. det hører ikke til på lexus :) ..

ja galx, tydelivis så finns det.. synn og oppdage det nå da :shock: ..
tror jeg blir og kjøpe dem, så får jeg nye rene blanke lys :mrgreen: ..
den ene lykta fukter som bare fan enda..
ja, du ble ganske plaget med den lykta.. :( Men er overbevist om at vi skulle ha fått den tett om man hadde tatt den skikkelig for seg 8)
Jeg for min del "tør" ikke å handle med selgere på ebay som ikke tar PayPal..så shipper han ikke til Norge heller. Enig med deg, Evileyes hører ikke hjemme på en Lexus, selv om Lexus-baklys også har blitt et fenomen.
skal ta den for meg en dag jeg gidder, syns det er ett ork og begynne med det :oops: ..
så skal prøve og fjerne limet og legge i enda mer denne gangen.. kan man få slipet ned glasset slik at det ser blankt ut? :D ..
står jo at han shipper worldwide :? ..
lexus baklykter er ett fenomen ja helt sant, kanskje ikke så rart dem er jo flotte da 8) .. alle hermer etter frontlysene til bmx og baklysene til lexus, morsomt og tenke på..
 #281721  av Neo

galx skrev:
Neo skrev:Der sier du noe ja, det så jeg ikke før du nevnte det..
Men jeg har sendt han mail og forhørt meg hva frakt til norge koster, rart at dem ikke tar paypal :shock: .. skal se når jeg får svar og spørre om dem kan ta paypal..
Skal man overføre via bank tar det jo dagevis før dem har betalingen.. helt bortkastet
Og usikkert.. Du har lite å stille opp med om personen ikke sender deg varen..selv om man gjerne vil tro at dem gjør det :wink: Få høre hva han sier da :) Frakta er jo også interresant..
helt sant, det er bestandig den risikoen med og handle over nettet :? .. joda skal fortelle her når jeg får svar fra han :D
 #281778  av Neo

Fikk svar fra han idag, frakten blir 150 dollar og 6 dollar i forsikring og varen koster 240 dollar.. dollar ligger på 5.52 kr nå, så totalt blir det 2063 kr :D .. for slike lys er dette billig.. har nå spurt han om han godtar betaling over paypal så får man vente å se..

men en ting jeg oppdaget, lysheisen for justeringen er ikke med.. men vil tro man tar av heisen på lyktene og flytter den over?? :D
 #281861  av Tjuls

En liten gladnyhet er jo at du bomma litt på dollarkursen.

1 Amerikanske Dollar USD 5,18
 #281865  av galx

Neo skrev:Fikk svar fra han idag, frakten blir 150 dollar og 6 dollar i forsikring og varen koster 240 dollar.. dollar ligger på 5.52 kr nå, så totalt blir det 2063 kr :D .. for slike lys er dette billig.. har nå spurt han om han godtar betaling over paypal så får man vente å se..

men en ting jeg oppdaget, lysheisen for justeringen er ikke med.. men vil tro man tar av heisen på lyktene og flytter den over?? :D

Lysheisen er ikke bare-bare å ta ut nei.. Har forsøkt dette selv, uten å lykkes. :wink:
Den sitter bom fast inni der.. :evil:
Men..trenger du lysheisen da ? Jeg for min del har aldri brukt den.. Litt mer sånn kjekt å ha i tilfelle man skal ha en halv elg i bagasjerommet 8)
 #281911  av Neo

jepp oppdaga det, bleklager feilen :wink: ..

akkorat, så den er nesten umulig og flytte over.. men så du sier ikke så nøye kanskje, litt skummelt ved eukontroller kanskje..
men jeg kan aldri minnes og ha brukt den justeringen igrunn :) ..
 #281912  av lexusmann

Siger jo endel hvis man har passasjerer i baksetet da...da er det greit å justere litt ned... :wink:
 #281967  av Neo

lexusmann skrev:Siger jo endel hvis man har passasjerer i baksetet da...da er det greit å justere litt ned... :wink:

joda sant nokk det :D ..

men jeg fikk svar igjen idag fra han og er ikke og anbefale å kjøpe fra han, veldig rart han sender worldwide men tar bare betaling med en paypal adresse fra USA.. så er bare og ligge unna :( ..
 #283686  av Neo

ja har sett dem også.. dem e råå 8) .. ulempen er at det følger ikke med lysheis for justeringa
 #283687  av QuiNlan

De virka temmelig rå ja! Slipper å lakkere innvendig og greier. Dødsbra pris. Men, er det virkelig projector headlights?

For, de ser jo slik ut:
Bilde
 #283706  av galx

Hmm.. Ser ut som om dette er xenonlys, i alle fall etter hvordan nærlyspæren ser ut. Da er det vel heller ikke så rart at ikke lysheisen er der - selv om det kan se ut som om lysheismekaninsmen kan kobles til..?
Tror bare det er firmanavnet som er noe med projector "aceprojectorheadlights"
Lyktene ser veldig fine ut ! Kanskje noe å tenke på om man vil skifte til xenon :mrgreen: