TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• enderør til is200

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #281649  av tunamgu

Har så lyst å bytte ut den brune/rustne enderøret(80mm Ø) til en mer sprorty,stål.Finner ingen på biltema som passer til den.Hvor får jeg tak i billigst som mulig?Må jeg til verksted og sveise på?
 #281698  av Tjuls

Sjekk ebay. Mye morro der. Skal du bytte hele potta, eller bare endestussen? om det bare er endestussen, så må du nok sveise ja. Uten at jeg er 100% sikker.
 #281706  av tunamgu

billigst mulig er å sette på den gamle?hele potta koster over 2000kr?
 #281718  av galx

Du får tak i komplett cat-back (Dvs. sport/trim eksosanlegg fra katalysator og helt bak, gjerne i rustfritt polert stål med 4" - 5" utblås/endestuss) for rundt 1500 - 2000 kroner på ebay. Ta kontakt med Neo om det kunne være interresant for deg, han har nettopp kjøpt. Anbefales ! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 #281729  av tunamgu

blir for dyrt nå.trenger bare bolt on stål enderør.koster vel 100-200kr på ebay.får prøve å lete videre.
 #282107  av DanielJ

Du eier en Lex og da må du rett og slett regne med at det koster! kan ikke gå for biltema, nei.. må ha noe kvalitet :wink:
 #282109  av Neo

veldig godt poengtert :mrgreen: .. koster og være kar:D! ..
det catbacksystemet jeg kjøpte er virkelig og anbefale, var verd 2000 kr for og si det sånn :D ..
lyden minner meg veldig om toyota supra sin lyd 8)
 #282111  av QuiNlan

Kjøp noe skikkelig sier nå jeg. Et enderør holder ikke.

Bilde
http://www.tdi-plc.com/catalog/product_ ... h2qguk2ia7

Når jeg får penger nok, vil dette settet sitte på min bil.

Også denne da
Bilde
http://www.tdi-plc.com/catalog/product_ ... ts_id=4072
 #282131  av tunamgu

jeg skal ha diskre og stilful bil.orker ikke bråk som kommer ut av bilen.
 #282153  av galx

Tunamgu: Det ser ut som om du allerede har bestemt deg for å ha en endestuss. Det får du tak i over alt - 24 timer i døgnet, du trenger ikke å sveise eller skru så mye heller :) Diskre og stilfull er bilen fra før av orginal.
Når det gjelder Cat-back: Ikke bråk, men mer tydelig sylindermusikk fra en nydelig rekkesekser. Stil er det faktisk også :wink: .

Hadde tenkt å komme med noen andre billige forslag, men tror jeg stopper nå. Smaken er som baken.. :mrgreen:
Lykke til med montering av stuss.
 #282155  av lexusmann

Kan jo slenge ut et bilde?? :wink:
 #282169  av lexusmann

Ble jo knallers det!! :D
 #282172  av tunamgu

Takk takk.Ser veldig bra ut i virkelighet.