TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ok, ingen stjeler bilen MIN!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#27958  av jumbo

Noen folk mangler noen elementære sikringer. Desverre.

#27960  av sindrejl

det gjøkke bilen min! ;) dem ryker i hytt å pine :D

#27982  av Christian

Litt drøyt å skyte noen for å stjele en bil ja, på en annen side hadde jeg klikka godt om jeg kom ut en morgen og bilen min var borte :evil:
En ting er de som stjeler biler for å sende de ut av landet, en annen ting er de som stjeler kun for å ødlegge de. Begge fortjener kastrering med sløv teskje, men spesiellt sistnevnte :!:

#27987  av chris

Christian skrev:Litt drøyt å skyte noen for å stjele en bil ja, på en annen side hadde jeg klikka godt om jeg kom ut en morgen og bilen min var borte :evil:
Ikke bare at den er borte, men du ser vedkommende som har tatt den, driver å kjører villmann på jordet ditt...
Er ikke rart det klikka vøtt...

#28003  av Christian

Som sagt, kastrering med skamsløv teskje! Slår et hagleskudd når som helst :wink:

#28074  av jumbo

Nå som jeg har hørt litt mer av historien, hører det med til visa at vedkommende biltyv (som har flere dommer bak seg, og alle har vært redde for), var i god gang med å kjøre over faren til han som skøt.

Faktisk litt tullete at det har blitt fokusert på biltyveri i det hele tatt, er jo faktisk ikke sentralt i saken i det hele tatt. Tiltalte har fått 3 uker varetekt, har innrømmet skytingen, men hevder nødverge. Etter alt å dømme, var det vel akkurat det det var og...

#28081  av chris

jumbo skrev:Nå som jeg har hørt litt mer av historien, hører det med til visa at vedkommende biltyv (som har flere dommer bak seg, og alle har vært redde for), var i god gang med å kjøre over faren til han som skøt.

Faktisk litt tullete at det har blitt fokusert på biltyveri i det hele tatt, er jo faktisk ikke sentralt i saken i det hele tatt. Tiltalte har fått 3 uker varetekt, har innrømmet skytingen, men hevder nødverge. Etter alt å dømme, var det vel akkurat det det var og...
Hvis det er DET som er historien, så burde fokuset være ganske LANGT borte fra biltyveri ja...

#28099  av Christian

Om det stemmer er det jo typisk norge egentlig, om man gjør noe alvorlig får man en smekk på fingrene, men om man skulle kjøre for fort, herje litt eller snyte litt på skatten kaster de alt de har etter deg :?