TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Kabel guide?

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #279846  av tek

Er det noen som kan gi meg en liten guide på hvor jeg skal strekke strømm kabelen gjennom torpedoveggen å hvordan jeg ska få lurt den forbi baksete?
 #279913  av galx

Tror ikke det skal være vanskelig å finne utgangspunktet i torpedoveggen. Se f.eks. etter ved siden av batteriet litt nedenfor. Der går som regel en bunt med kabler i gjennom en "gummipropp/deksel". Ta utgangspunkt i denne så har du en start :) Hvordan du strekker kabel bak til bagasjerommet vil være ren plankekjøring da plastlister ved dørk for det meste er klipset fast. Kabel får du strukket under baksetet og bakseterygg uten større problemer. Tips, legg strøm og signalkabler på hver sin side av bilen for å unngå støy i høytalere.
NEO, på forumet her inne har gjort dette for ikke alt for lenge siden, du får sende han en PM og høre :) Lykke til med gromlyd !
 #279950  av tek

Da var ledningene på plass, var egentli veldi enkelt. Faktisk den enkleste bilen jeg har trukket ledninger i;) Å god lyd ble det også:)
 #279966  av QuiNlan

Sleng opp noen bilder da :)
 #280048  av tek

QuiNlan skrev:Sleng opp noen bilder da :)
Skal gjøre det, når jeg får kommet meg på en pc. Pcn døde for noen uker siden, så nå bruker jeg ipoden. Er litt vanskelig å få lakt ut noen bilder med den:p