har ett problem med setene i min lexus. de er ikke gode og sitte i klemmer noe aldeles for jævlig i låret. nei jeg er ikke kjempe stor så det er ikke problemet. andre som syntes det samme?????. noen som har satt inn andre seter??? hvor kan jeg eventuelt få kjøpt under stell som passer til andre seter???? eller noen som skal selge andre seter. jeg har forresten stoff seter.har kjøpt ny sete pute til orginal sete men ikke prøvd og bytte ennå.
bilbyttern skrev:har ett problem med setene i min lexus. de er ikke gode og sitte i klemmer noe aldeles for jævlig i låret. nei jeg er ikke kjempe stor så det er ikke problemet. andre som syntes det samme?????. noen som har satt inn andre seter??? hvor kan jeg eventuelt få kjøpt under stell som passer til andre seter???? eller noen som skal selge andre seter. jeg har forresten stoff seter.har kjøpt ny sete pute til orginal sete men ikke prøvd og bytte ennå.jeg har også stoffseter, personlig syns jeg delskinn setene som er i sportutgaven er mye bedre

du får tak i slike i sverige, jeg hørte med 2-3 huggeri for en stunn siden og for fram og bakseter ca 5000 kr..
mener om du kjøper nytt på toyota kommer du fort opp i 20 000 kr for dem..