TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Bestiller ny Lexus IS220d og har et luxus problem! 7.mai:D

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #278394  av dca

Mandag blir det bestilt en ny Lexus IS 220d Sport til meg!Bilen skal være svart utvendig og den skal ha alt utstyr man får til de untatt takluke!

MEN jeg veit ikke helt hva slags farge jeg skal ha innvendig!
Valget står mellom hvitt skinn eller svart skinn.

er litt skeptisk på hvit men tanke på flekker, farge av fra bukser etc! noen som har erfaring med det? og hva ville dere valgt?
Sist redigert av dca den 25 apr 2008 20:34, redigert 1 gang totalt.
 #278398  av arctic_celi

oleb skrev:Jeg ville ha valgt svart skinn, både av utseendemessige og praktiske årsaker.
Støtter det utsagnet, siden slitasje vises meget godt ved lyst interiør..
Noe som vil si at hvis man selger den videre (som jeg tipper du kommer til å gjøre)
så vil man automatisk få lavere pris for bilen.

Dessuten er sort penest etter min mening :)
Forresten: Heldig du... er drømme bilen min ja :roll:
 #278449  av Geir

Gratulerer! Jeg er herved misunnelig...Jeg har så lyst til å selge leiligheten, sitte igjen med ca 400000 i pluss, selge IS'en og sitte med ca 180 i pluss, og deretter kjøpe en IS220d eller IS250. Faktum er vel dog at det er greit å eie en leilighet også... :lol:

Hvitt skinn er i mine øyne det peneste. Spesielt på sort bil ser det veldig bra ut fra utsiden. Å holde det rent klarer du fint med de rette produktene, og jeg regner jo med at du kommer til å bli en smule glad i den....? Når du er glad/forelsket i bilen din er det jo lett å drive med bilpleie på privaten!
 #278782  av arctic_celi

Hvilken pris fikk du egentlig??

Vet ikke om jeg har regnet helt rett jeg,
men for meg så ser det ut som at de tar ca 100 000kr i profitt på de bilene de selger her i Norge.
Kontra hvis man har kjøpt brukt i Tyskland og importert den selv.
 #278927  av dca

hvilken pris jeg fikk er egentlig det samma ;)

denne er da helt ny og den ble bestilt med svarte skinnseter...tok ikke sjangsen på hvite :roll:
venter den rundt april/mai 8) 8)
 #278963  av arctic_celi

dca skrev:hvilken pris jeg fikk er egentlig det samma ;)

denne er da helt ny og den ble bestilt med svarte skinnseter...tok ikke sjangsen på hvite :roll:
Er det import eller blir det fra Lexus Norge?
 #279011  av dca

fra Lexus Norge ja...bestilt hos Toyota Hell Bil!
 #279026  av Zepticon

'

Rett valg spørr du meg... Hvite seter er mer kakse bil, sorte er straks gangster ;) kombiner med 4 svære sorte Wolfrace felger så er du i boks :wink:
 #279037  av arctic_celi

Zepticon skrev:

'

Rett valg spørr du meg... Hvite seter er mer kakse bil, sorte er straks gangster ;) kombiner med 4 svære sorte Wolfrace felger så er du i boks :wink:
Jeg stemmer for disse:
Bilde
 #279074  av Geir

Wow. For noen felger! Jeg falt pladask for de der.

Hvilken modell er det? Racing Hart <xxxx>??
 #279075  av dca

vel...hadde jo racinghart cxr på den forrige da...sto mellom de og cr som du viser her....syns cxr er feter så kan nok ikke gå for disse på denne bilen ;) har sett litt på amforged felger! gå på http://www.amforged.com å se der... de er FETE!
 #279101  av arctic_celi

dca skrev:vel...hadde jo racinghart cxr på den forrige da...sto mellom de og cr som du viser her....syns cxr er feter så kan nok ikke gå for disse på denne bilen ;) har sett litt på amforged felger! gå på http://www.amforged.com å se der... de er FETE!

Ja de var nice ja :)
http://www.amforged.com/gallery/cl/6.jpg
http://www.amforged.com/wheels/tribute2 ... tint_1.jpg
 #279165  av dca

ojoj...disse i 20" må være en sikker vinner!
hva er prislappen da?