TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Dilemma

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #277199  av alpinelexus

Har et lite dilemma, har en Lexus Is 200 2000 modell, gått 47000km. Bilen har vært en prosjektbil for meg siden jeg kjøpte den i 2003 da hadde den gått 30000km. Bilen har hatt kompressor og et stort stereo anlegg. Men dette var det noen hyggelige tyver som stjal i fjor vinter :(.
Etter dette måtte jo bilen demonteres for og rette opp i det dem stjal, men tiden har ikke strekt til. Planene og delene er kjøpt inn til bilen, men tiden strekker ikke lenger til etter at jeg har kjøpt meg hus. Men spørsmålet er hvordan er bilen best og selge?? Planen for bilen var og bygge opp ny turbo motor, twin turbo sats er nesten ferdig, smidde stempler, råder, porta topp større dyser, greddy emanemage ultimate motorstyring har jeg. Pluss at det er bygget inn ny bensin pumpe og bensintrykksregulator med retur. samt en komplett motor så var beregnet til og bygges på. Vil ikke ødelegge den orginale i tilfelle den må monteres for eventuelle visninger. Det er også påmontert nye d2 335mm bremser, d2 coiloverkit, cusco 2 veis lsd. Samt komplett c-west body kit med karbon bakluke og panser. Hva for jeg mest igjen for og gjøre.

Bygge ferdig bilen eller montere sammen orginal motor og ha på body kitet?

#277200  av Shorty28

Tja det er vanskelig å si men jeg tror ikke du får så veldig mye igjen for Motor modifikasjonene her til lands vis det ikke er godkjent

IS er ikke det kjappeste og selge her i lille norge. er ikke så mange av oss ;)

#277203  av k_one

Hvor mye hadde du sånn ca sett for deg å få igjen for bilen da? Hørtes jo ut som en fet prosjektbil ;)

#277230  av alpinelexus

aner ikke hva jeg kunne få igjen for den. Tror også at motorjobben er bortkastet, heller ha den selv i en bil uten skilter etterhvert. Kanskje vært bedre og satt på en org kompressor sats og godkjent den. Hadde et håp om og få rundt 300000++ med ny bygget motor. kostnadene på motoren blir fort rundt 70000 på is'en når en må bygge alt selv. legger ved et bilde av hvordan bile så ut før den ble plukket ned
Vedlegg
dekk 047.jpg
dekk 047.jpg (35.52 kiB) Vist 2896 ganger
dekk 069.jpg
dekk 069.jpg (33.86 kiB) Vist 2894 ganger

#277261  av Zepticon

O_o Hvilket Kit er det der?

#277297  av Shorty28

har du en tte comp liggende?
og har du planer om å selge den ?

#277315  av alpinelexus

nei har ikke kompressor satsen liggende.

#277316  av alpinelexus

hvis du mener kompressor kitet Zepticon, er det et jeg har laget selv.

#277439  av Zepticon

alpinelexus skrev:hvis du mener kompressor kitet Zepticon, er det et jeg har laget selv.
Body-kit =)

#277469  av csstian

komplett c-west body kit med karbon bakluke og panser

#277481  av galx

Fy f.. for en fet bil ! Bodykit :twisted: