TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Oversikt for bøter

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#27601  av MR2turbo

fy fa¤#.. 6000kr for å ligge mellom 110 og 115 i 80'n! :shock: tror jeg må begynne å kjøre uten skilt og la vær å stoppe... :evil:

#27603  av Mr2 Mk2

MR2turbo skrev:fy fa¤#.. 6000kr for å ligge mellom 110 og 115 i 80'n! :shock: tror jeg må begynne å kjøre uten skilt og la vær å stoppe... :evil:
Tydligvis det de vil at flere skal :roll:

#27604  av jumbo

Det blir som å trekke sverd mot noen som ypper mot deg... Du øker liksom innsatsen rimelig brutalt. Ikke gjør det med mindre du har tenkt å gjennomføre det fullstendig. Om man er uheldig nok til å bli tatt etter å ha forsøkt å stikke av, tror jeg du sliter grundig :/

#27608  av MR2turbo

Nei.. man kan ikke gjøre no halvhjertet forsøk.. hehe.. men hvor ofte sitter de egnentlig i bilen når de har kontroll?? ikke så ofte på sommeren hvertfall.. og da ter det noen sekunder å mobilisere seg ;)

#27620  av tbergstad

Ble faktisk stoppa av onkel idag.. Satt og snakka i mobilen uten handsfree, og jeg vet at den ene lykta ikke virker på firmabilen. Når onkel spurte om å få se førerkort oppdaga jeg at det ikke var i lomma mi.
SÃ¥ sa politimannen " ja har du noe legitimasjon som viser at du er den du sier du er da?"
SÃ¥ jeg ga han minibankortet mitt.
Politimannen gikk med kortet inni bilen sin...ble der i ca 4-5 min... kom tilbake med kortet, smilte og sa: " ser ut som det er i orden. husk forerkortet neste gang så du slipper å få unødvendige bøter, kjør forsiktig og god jul.." :shock:
Så jeg satte bilen i gir, og kjørte lettere fortumlet videre.
Snille politimannen. :D

#27666  av sindrejl

haha genialt ;) Er vel bot for å glemme kort også i tillegg til 500 for mobilbruk :D

Btw, når Markus skal kjøre ifra purken tror jeg ikke DET blir noe problem akkurat ;)

#27674  av Erlend

Finnes hyggelige og koselige politimenn også ;)

Kommer helt an på hvor, når og hvem :)

#27678  av chris

Erlend skrev:Finnes hyggelige og koselige politimenn også ;)

Kommer helt an på hvor, når og hvem :)
Egentlig tror jeg en ganske stor andel av de er greie, helt normale folk. Problemet er at det er hestkukene (unnskyld uttrykket) som blir lagt merke til, og det er de som stopper oss før vi rekker å gjøre noe galt omtrent.

SÃ¥nne hestkuker (unnskyld uttrykket igjen) finnes i alle bransjer og yrker..

#27680  av hmsilset

Synes de prisene er helt greie jeg.Kanskje fordi at jeg ikke har sett politiet ha kontroll her siden 1998 omtrent :P Romsdalen er en drømmeplass å kjøre mr2!