TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• 3 delt lakkering

• Diskusjon og spørsmÃ¥l om Lexus
Diskusjon og spørsmål om Lexus
 #275085  av Neo

Da var mitt lakkeringsprosjekt over :D ..
Etter 3 uker inne på lakkeringsverkstedet er den endelig ferdig,
vil gjerne takke galx for TTE leppa og TRD grillen som jeg fikk kjøpe :D ..

Er lakkert på sort farge over orginalfarge på undersiden, og det er lagt på en sølvstripe der sort og grå møtes.

Er montert på TRD grill og TTE leppe og hovedlykter og spredere er modifisert og lakkert :D ..

Skriv hva dere syns, tilbakemeldinger er jeg takknemlig for :) ..
Vedlegg
DSC04778.jpg
DSC04778.jpg (190.01 kiB) Vist 1467 ganger
DSC04780.jpg
DSC04780.jpg (177.79 kiB) Vist 1465 ganger
DSC04782.jpg
DSC04782.jpg (225.5 kiB) Vist 1464 ganger
DSC04773.jpg
DSC04773.jpg (218.51 kiB) Vist 1475 ganger
DSC04772.jpg
DSC04772.jpg (223.88 kiB) Vist 1467 ganger

#275094  av galx

Takk for det :)

Gratulere med flott oppgradering Neo ! Du tok steget, så det er du som skal ha æren for dette.
Så har du jo fått så flott en front :)

Kremt kremt :) :D Er det rart men blir inspirert av "discovery" bilen.. :P

#275097  av Amund

galx skrev:Kremt kremt :) :D Er det rart men blir inspirert av "discovery" bilen.. :P
ikkje i det heile tatt :wink: 8)

#275153  av Neo

Amund skrev:Inspirert av denne bilen: ?
http://www.hormiga.org/fondosescritorio ... cept-2.jpg
http://www.ultimatecarpage.com/car/1797 ... oject.html

hehe, Ser bra ut det der. 8) Hadde kanskje trekt gråfargen litt lenger ned foran, slik som på millen sin is430, ellers meget bra. Bilen blir mykje bedre med TTE frontleppe og TRD grill!!
jess, jeg ble inspirert av den :D .. vurderte lenge hva jeg skulle gjøre, så ble til dette :D .. tenkte en god stund på den linja men er glad jeg har den der.. gjorde seg utrulig bra med tte leppa ja og grillen :D ..

#275154  av Neo

galx skrev:Takk for det :)

Gratulere med flott oppgradering Neo ! Du tok steget, så det er du som skal ha æren for dette.
Så har du jo fått så flott en front :)

Kremt kremt :) :D Er det rart men blir inspirert av "discovery" bilen.. :P
takker :D .. fronten ble helt sykt bra, og lyktene gjorde seg utrolig bra..

hehe, nei den bilen er jo rålekker.. egentlig skulle jeg lakkere den slik men ble for dyrt

#275162  av Geir

Pervo!

Det er så stas når noen velger å gå litt andre veier. En tre-lag's lakkering er ikke noe en ser hver dag! Ikke så det dumt ut heller ;)

#275206  av Neo

Geir skrev:Pervo!

Det er så stas når noen velger å gå litt andre veier. En tre-lag's lakkering er ikke noe en ser hver dag! Ikke så det dumt ut heller ;)
Takker, flott og høre at det ble en suksess :D

#276011  av dca

sorry å må si det men jeg er drit lei av sånn lakkering....mulig det er fordi det kryr av slik i tr.lag men...så syns jeg heller ikke det passer bilen..går en is her også som er sølv blå og oransje.. syns det er stygt.. :(

#276013  av Zepticon

er det orginalfanger med TTE lip-kit du har det eller hele TTE fangeren?

#276030  av galx

dca skrev:sorry å må si det men jeg er drit lei av sånn lakkering....mulig det er fordi det kryr av slik i tr.lag men...så syns jeg heller ikke det passer bilen..går en is her også som er sølv blå og oransje.. syns det er stygt.. :(
Har sett bilen til Neo på nært hold i romjulen, den ser virkelig mye bedre ut enn andre som har forsøk det samme :) . Syns Neo fortjener skryt for å ha tatt steget som vist nok en trønder skal ha gjort før uten å lykkes. Er det virkelig så mange som har gjort dette før i trøndelag ? Har bare sett en jeg, den du nevner som er blå og orage, og den er helt anderledes lakkert enn Neo's Lex.

#276038  av Neo

Zepticon skrev:er det orginalfanger med TTE lip-kit du har det eller hele TTE fangeren?
dette er en orginal fanger med TTE leppe ja, fikk kjøpe leppa av galx.
etter og har studert litt ser jeg at TTE fangeren og en orginal fanger med leppe nesten ser helt like ut, er lite som er ulikt egentlig :)

#276040  av Neo

dca skrev:sorry å må si det men jeg er drit lei av sånn lakkering....mulig det er fordi det kryr av slik i tr.lag men...så syns jeg heller ikke det passer bilen..går en is her også som er sølv blå og oransje.. syns det er stygt.. :(
det er jo forskjellig smak og behag det da, sånn er det bare..
jeg ble iallefall kjempefornøyd meg lakkeringen :D ..
kan jo hende som du sier siden du ser mye av dem hver dag.
sølv blå og orange hørtes ikke ut til og passe bra sammen egentlig, hørtes stygt ut ja.. men har jo ikke sett bilen da