TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Fikk effektanlegg i posten i dag!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#254  av MR2turbo

Måtte bare få fortalt at jeg fikk effektanlegg i posten i dag, sendt fra Japan! Vil og fortelle at jeg har fått meget godt inntrykk av Taka Kaira inc. De sendte delene de skulle og hadde topp kundebehandling.

Anlegget er et HKS dual super drager.. :p
Bilde

#256  av CelicaTurbo

grattis! skal bli spennende det her når du får det montert :)

#261  av PÃ¥l

Å! Det anlegget så helt rått ut! Sånn må jeg ha meg når jeg har MR2! :) Hva kostet herligheten? Er det fra turboen og ut? Hva med frakt?

#266  av MR2turbo

har ikke helt oversikten over hva det kom på tilslutt, men det går bare fra bak den fremste katalysatoren..
Det kosta totalt under havparten av hva HKS Norge skulle ha.. De skulle ha 20.000kr for det :0

#274  av PÃ¥l

Å jøss da. Sier litt om hvor dyrt det er med bil i Norge kanskje? Under halvparten, det var veldig bra. Åssen går det med resten av bilen? Du har vel slitt ut de nye bremsene?  :D Har du gjort noe annet nytt? og du kunne vel ikke tatt opp lyden av det nye eksosanlegget, og det gamle, for å sammenligne? og kanskje lagt den ut her? Bare en tanke:)

#275  av Import Tuning

Hallo.

Jeg tar 9.495,- Ink Mva for det HKS Dual Hiper anlegge :)

#276  av Import Tuning

Opss mener Dual Drager til 9.495,- Ink Mva

Total pris hvis du tar det i fra Takakaira blir ca 10.500,- ink Frakt og Mva