TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Forumet

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #272740  av sotevik

Ikke det at jeg har tenkt å konvertere,men jeg er en del på forumet til bmw bimmers.Det er stor aktivitet på det forumet.På dette forumet er det dødt i forhold.Forklaring :shock:

#272742  av mr2storbrua

Er vel ikke så rart det, er jo bmw det er snakk om. Litt mer problem med de :lol:

#272744  av sotevik

Det var vel omtrent det svaret jeg ventet.Det er nok et problembilmerke det også.

#272751  av tojo

Jeg vil tro dette har noe med antall brukere å gjøre.
TS-ogn har 2747 brukere , BMW klubben har ? :roll:

#272752  av Marcus

Tviler på at BMW Sportscar Owners Group Norway har mer aktivitet enn her inne :wink:

Men her inne er det ganske mange forskjellige som er inne hver dag å svarer, og det er utrolig bra! Blir litt mer saklige innspill enn når det er veldig få som lager veldig mange innlegg. Men det hadde jo ikke skadet med mye mer aktivitet :)

#272767  av celicat23

Det er veldig mange som er inne her og LESER, men det er få som faktisk skriver noe. En liten hard kjerne som tørr og gi lyd fra seg, mens mange som bare lusker rundt i buskene...

#272769  av milcom

Men det er bra at det er folk som har peiling som svarer og ikke bare masse svada som ikke egentlig hjelper deg noe! synes dette forumet er kjempe bra:D

#272771  av jumbo

celicat23 skrev:Det er veldig mange som er inne her og LESER, men det er få som faktisk skriver noe. En liten hard kjerne som tørr og gi lyd fra seg, mens mange som bare lusker rundt i buskene...
Ja! Noen ganger føler jeg angsten treffe meg midt i bakhodet så jeg bare løper og gjemmer meg under trappa...

Synes noen av dere er noen skikkelige skumlinger :D :lol:

Fra spøk til revolver... du har nok helt rett i at det er mye lurkers her... dog er det som regel slik på alle forum - det er alltid langt flere lesere enn det er folk som gidder/tør/eller føler de har noe å bidra med... Det er bare slik folk er - ikke noe å gjøre med det, ikke er det vel egentlig noe feil eller problematisk heller

#272787  av CelicaTurbo

Jeg har ikke vært innom BMW-forumet men det er vel naturlig at aktiviteten der kan være noe høyere med tanke på at BMW-generelt har en betydelig større "kundegruppe" enn Toyotas sportsbiler har. Så å sammenligne oss med en main-stream BMW forum er ikke noe jeg ser på som spesielt aktuellt :lol: Vi har straks 250.000 skrevne poster på forumet, jeg vil ikke kalle det et dødt men kanskje sotevik ikke følger med på hva som skjer i hele forumet? :lol:

Diskusjonen er forøvrig flyttet fra teknisk-annet til småprat.

#272799  av Pgus

Jeg er vel en av de mest "aktive lurkers" her på forumet...

Er innom daglig, og har vært det i flere år, men jeg (og mange med meg), leser isteden for å poste svada, og ser ikke noe galt i det.

Det er noe av det jeg setter stor pris på med dette forumet. Og som gjør at jeg gidder å være innom her daglig.

Det gjør at det er mye flere poster som er verdt å lese her, enn på en god del andre forum, hvor det er mange som poster uten å ha peil, eller holder seg til topic.

Å ønske større aktivitet, fordi det er morro med mange poster skjønner jeg ikke. Gå på bilforumet, hvis du vil ha det.

Hmmmm... Mindre enn en uke siden sist jeg følte behov for å si no' gitt...
Det er ikke ofte 8)

#272804  av hmsilset

Synes dette forumet er meget bra selv om det er stillere nå enn for 2 år siden.Her finner man eller får hjelp til alt man trenger å vite og vel så det 8) Og av alle klubber jeg har vært med i er dette den beste og det er ikke så mye drittslenging.Jeg er vel ikke så flink på det området,men av og til må bare ting sies :wink:

#272808  av sotevik

Jeg syns vel også at dette forumet er veldig bra.Det er vel også mange saklige innlegg.Jeg er daglig på forumet her,og liker det veldig godt.Beklager at jeg kanskje virket negativ.Innlegget var vel ment for å få litt aktivitet :lol:

#272816  av Larsen

Jeg er enig i at det er lite aktivitet her om dagen. Syns det begynner å tippe litt for langt over på kvalitet siden på kvantitet vs. kvalitet skalaen

#272819  av celicat23

Husk også at dette er tiden på året hvor det er ekstra stille. Kaldt og mørkt, bare sølete vær og kjipt. Folk har låst bort bilen, satt på kjipe vinterhjul osv... Igjennom vinteren er forumet ekstra dødt - sånn er det bare.

Mye mer og prate om på sommerstid, når bilene er fremme, været er rett, det er treff, ting skal handles inn til sessongen osv osv.