TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Mr2 mkII i Harstad med Batman logo!

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#27083  av Mr2 Mk2

Hehe skulle likt å se den! :shock:

#27085  av sindrejl

omg.. :D

#27100  av Ninjamannen78

vet hvem det er, kan hente digitalkamera og ta no pic`s..
Første gangen jeg kjørte gjennom byen med supra`en fulgte han etter meg 3-4mil.. hadde ikke sett no sånt før :D

#27187  av cameleon

MK2 Batmobil :D
Stor logo på den eller?

#27198  av saus

Ninjamannen78 skrev:vet hvem det er, kan hente digitalkamera og ta no pic`s..
Første gangen jeg kjørte gjennom byen med supra`en fulgte han etter meg 3-4mil.. hadde ikke sett no sånt før :D
En likemann fra Harstad, kjenner jeg deg kanskje? er 78 modell selv.

Har ikke sett supraen din, vinterkjører du den? dropp meg en PM if u like.

Mk2'en har en liten batman logo i bakvindu, samt noen fine stylinger og noen china tegn her og der.. ser ok ut.

#27215  av Dalan

saus skrev: Mk2'en har en liten batman logo i bakvindu, samt noen fine stylinger og noen china tegn her og der.. ser ok ut.
Å det var da enda godt.. Hadde mareritt om at den hadde et sånt svært bilde av den batman-logo'n på panseret eller no sånt jeg..
:roll:
Man vet aldri i disse tider.. :P

#32191  av Jonte

Så denne, når jeg var i Harstad på russetreff!!

Ninjamannen78 - Mk4 Supra i Harstad? ;) Hmm, da må du ta deg en tur til Narvik, så får jeg sitte på en tur :) Vi har to stk Mk4 supraer her. Men, dem blir aldri brukt, de ekke regga heller!

#32192  av Ninjamannen78

Halloen,

min ække regga heller :D Men blir d til sommeren!
Var å prøvde den sorte til Trond Maukdal før jeg kjøpte den jeg har nå fra Tyskland..

#34408  av saus

virkelig fun å kun kjøre bil på gårdsplassen.. Mye må man ut med i forsikring på supraen da?

#34430  av Ninjamannen78

Max bonus, lav km, høy egenandel osv = ca 9K

#34448  av @lpher

Ninjamannen78 skrev:Max bonus, lav km, høy egenandel osv = ca 9K
Til sammenligning så har jeg:
Max Bonus, høy(ere) kilometer, midt på treet egenandel...9K :-)

@lpher