TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Reportasje om drifting i "Pullover" pÃ¥ P3

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26500  av CelicaTurbo

... men det er rimelig kjipt å måtte dra over fjellet hver eneste gang jeg ønsker å delta på noe et par timer :(

#27035  av mk1 black limited

Sant nok. Synd ingen har funnet opp sånn materieoverfører (ref. div. science-fictionserier) enda...:-)

#27036  av chris

mk1 black limited skrev:Sant nok. Synd ingen har funnet opp sånn materieoverfører (ref. div. science-fictionserier) enda...:-)
Da hadde vel bilen utspilt sin rolle i praksis vel? :P

#27053  av CelicaTurbo

tja, tror bilen hadde hatt en rolle fremdeles jeg, eller prøv å se for deg "drifting ved materieforflyttning"? :)

#27073  av @lpher

CelicaTurbo skrev:tja, tror bilen hadde hatt en rolle fremdeles jeg, eller prøv å se for deg "drifting ved materieforflyttning"? :)
Den DeLorean'en i Back to the future slenger jo litt med rompa før den treffer "eightyeight miles pr. hour" i lufta...kan det karakteriseres som en liten drift mon tro? ;-)

@lpher

#27076  av CelicaTurbo

hehehe, jeje, synes jeg ser denne diskusjonen spore totalt av nå :)

#27097  av Razer

Kult! Visste ikke at det var noen Corolla GT / Sprinter Trueno i norge. Synes de er helt råå!
Brors bil er vel faktisk en Levin:D

Det blir vel faktisk så mange som 6-7 AE86 i Norge til sommeren... Og alle blir brukt til Drifting... Hittil er det vel ihvertfall 2 drifteteam, Kamikaze drifters med Fredrik Sørlie, Kenneth Moen, og undertegnede som læregutt, og Team Hachiroku som vel stiller med 4 biler...

Brutter'n begynte med gokart som 12-åring, og har vel sladdet med alt, enten det hadde hjul eller meier.... Jeg begynte med gokart som 8-åring, men var mer opphengt i å ha mest kontroll og breiest sladd på regnværet, enn å konkurrere.... Kenneth Moen må vel sies å være en av Norges galeste racerbilførere, med en mildt sagt spektakulær kjørestil

#27108  av @lpher

Er det noen andre som kan se noen grunner til at Levin/Sprinter/Trueno gutta IKKE bør registrere seg her eller? I shure as hell cant! ;-)

@lpher

#27109  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Er det noen andre som kan se noen grunner til at alle Sprinter/Trueno gutta IKKE bør registrere seg her eller? I shure as hell cant! ;-)

@lpher
Har sendt mail til TO stykker,men ingen svar og dem har ikke vist seg :( :cry:

#27113  av @lpher

Jostein skrev:
@lpher skrev:Er det noen andre som kan se noen grunner til at alle Sprinter/Trueno gutta IKKE bør registrere seg her eller? I shure as hell cant! ;-)

@lpher
Har sendt mail til TO stykker,men ingen svar og dem har ikke vist seg :( :cry:
Gotta give em some time....føler de at vi kan tilby dem noe så kommer de...trust me on this... ;-)

@lpher

#27114  av Mr2 Mk2

@lpher skrev:Gotta give em some time....føler de at vi kan tilby dem noe så kommer de...trust me on this... ;-)
@lpher
Akkurat som kvinnfolk,når det er noe de trenger så kommer de krypende :wink:

#27118  av Razer

Jeg er ihvertfall registrert... kan prøve å få med brutter'n og... Men det er jo så altfor mange forum og holde seg oppdatert på da....

#27120  av Mr2 Mk2

Razer skrev:Jeg er ihvertfall registrert... kan prøve å få med brutter'n og... Men det er jo så altfor mange forum og holde seg oppdatert på da....
Er bare snakk om prioriteringer :wink: