TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• Ny TVR

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv

#26752  av cameleon

Var litt snodig. Likte ikke bakenden i alle fall. Ser jo ut som om det har falt av noe, som bare henger å sleper etter... Er glad i MR2'en min jeg :roll:

#26755  av CelicaTurbo

nei det der likte jeg virkelig ikke :? Alt for snodig, ser ut som et leketøy, eller enda værre: Batmobile :lol:

#26773  av chris

De tidligere TVR'ene har vært litt kule og spesielle.. men denne ble litt overkill. Som kristian sa.. ligna på batmobile :D

Men en ting skal TVR ha.. bilene deres er fantastisk kjappe

#26789  av CelicaTurbo

joda, kjappe biler er de flinke til, og de eldre bilene er ganske stilige :)

#26812  av CelicaGT

Ser jo ut som dei har vert på fylla når dei laga hekken på bilen... :-)
Sjekk den lille vinga under ruta :lol:

#26849  av Ninjamannen78

Sikler etter en TVR Speed Six.. Uklart om du får dem med rattet på "rett" side, noen som vet noe? Har sett eldre TVR med vensteratt.

#26850  av chris

Ninjamannen78 skrev:Sikler etter en TVR Speed Six.. Uklart om du får dem med rattet på "rett" side, noen som vet noe? Har sett eldre TVR med vensteratt.
Jeg har aldri sett en TVR live.. har sett de bare på tv, og kun sett de på engelske bilprogrammer, med rattet på dertil tilhørende side.

#26879  av MR2turbo

Syns at den var råtøff jeg ;) bra at noen tør å gå litt egne veier.. bakruta og formen bak er jo skikkelig retro sportsbil da :)

Var på treff sammen med en som kjørte TVR 500 Griffith for to år siden og fikk sudere den skikkelig og høre lyden.. og den er bare noe for seg selv ;)

#26910  av bose

En TVR Speed 12 er jo sjefsbil da :twisted: :twisted:

#26912  av sindrejl

urk.. "noe" spesiell iallefall :D

#26919  av @lpher

Overkill var nok det første som slo meg ihvertfall ;-)

...og den hekklappen som har falt av...fungerer sikkert bra i vindtunnel...for marktrykkk i ordetnlige hastigheter...men det så da helt forjæ*lig ut jo! ;-)

@lpher

#26921  av Mr2 Mk2

VELDIG spesiell bil...Den er kanksje smakløs for noen,og ser ikke så altfor heftig ut på bilder...Men vil nok tro at om denne hadde stoppa utenfor super`n,hadde den FORT fått flere tilskuere enn Sogndal.Og hadde jeg personlig sett denne i real life tror jeg nok jeg hadde fått bakoversveis!Det er nok MANGEN RÅE detaljer på den,og den har jo et vilt utseende..Og det er noe av sjarmen med den,det skal være slik de tidligere modellene sklei ikke inn i mengden de heller.Hvor FIN den er tja tjo det er en ting,men er overbevist om at de fleste hadde sett på den på en annen måte om man hadde testet den og fått sett på den nermere.

#26932  av chris

Jostein skrev:Men vil nok tro at om denne hadde stoppa utenfor super`n,hadde den FORT fått flere tilskuere enn Sogndal.
Akkurat DET skal vel ikke så mye til da :D
Men er enig med det du skrev.. det er nok en bil som ville fått ganske heftig med oppmerksomhet