TS-ogn

Toyota Sportscar - Owners Group Norway 

• F&F Decals?

• Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser pÃ¥ Finn.no, video fra YouTube osv
Generell diskusjon / "off topic" emner, media, annonser på Finn.no, video fra YouTube osv
 #26619  av cameleon

Har i senere tid fantasert om sånn F&F dekor. problemet er at det finnes ingen firma som har den samme kvaliteten som den i F&F når det kommer til farger og slik. Den oransje supraen i F&F 1 f.eks hadde jo flere farger. Den var jo sølv, grønn, gul, svart, chrome og hele pakka. Men de firmaene rundt om kring som jeg har sett har jo bare sånne jully greier med et par tre farger liksom.

vet at http://www.caprizonetuning.com har noen som er bra, men de har ikke nok farger så vidt jeg vet.

Er det noen her som vet om noen firma osm har SKIKKELIG pene decals?

#26620  av Speeder

http://www.autoart.no er nok et firma og annbefale i denne sammenhengen. De kan også lage utifra tekninger du kommer med, hvis det er ønskelig. Ikke dra denne F&F stilen for langt da...:)
Og for all del hold deg unna aluvinger.

Nymotens rånere det:D

#26622  av cameleon

Speeder skrev:www.autoart.no er nok et firma og annbefale i denne sammenhengen. De kan også lage utifra tekninger du kommer med, hvis det er ønskelig. Ikke dra denne F&F stilen for langt da...:)
Og for all del hold deg unna aluvinger.

Nymotens rånere det:D
Hehe jeg vet. Er ikke noe som er først på lista for å si det sånn da :) Men hadde vært bra og sett hvordan kvaliteten er. Og aluvinge på min mr2? Hehe hvis jeg noen gang setter på det så for guds skyld SKYT meg :lol:

#26637  av Gossi

Du har også Expo Reklameatelier i Skien. De eneste jeg kan komme på, og har desverre ingen referanse, borsett fra en liten klistremerke jeg fikk laget til å ha i bakruta...

#26640  av cameleon

Her er siden jeg har lest om i både bil bladene reeves og redline :)
Disse skal være bra! http://www.autoaufkleber24.de/

#26677  av VeilSide

Heysann

Har en som jeg skal snakke med her nå ang decaler osv. Han er meget flink med det og kan helt sikkert mekke noe og sende i posten til en greit pris.

Prik i meg på irc når du er der ;)

#26720  av cameleon

Hadde det bare litt moro i paint med klipp og lim stuff :roll:
Vedlegg
DSCN0017-senka- rødhurlumhei.jpg
DSCN0017-senka- rødhurlumhei.jpg (52.25 kiB) Vist 581 ganger
DSCN0017-senka-azn.jpg
DSCN0017-senka-azn.jpg (54.96 kiB) Vist 581 ganger
DSCN0017-senka-Krazy Fighter.jpg
DSCN0017-senka-Krazy Fighter.jpg (54.47 kiB) Vist 581 ganger
DSCN0017-senka-rød decal.jpg
DSCN0017-senka-rød decal.jpg (53.03 kiB) Vist 581 ganger
DSCN0017-senka-sorthvit.jpg
DSCN0017-senka-sorthvit.jpg (52.98 kiB) Vist 581 ganger

#26721  av cameleon

....og enda en
Vedlegg
DSCN0017-senka- Blågrønn.jpg
DSCN0017-senka- Blågrønn.jpg (52.98 kiB) Vist 579 ganger

#26722  av Dalan

æææh, last ned photoshop, eller paint shop pro a, det der så VIRKELIG Paint ut :P

#26724  av cameleon

Dalan skrev:æææh, last ned photoshop, eller paint shop pro a, det der så VIRKELIG Paint ut :P
Jeg har ikke plass på maskina til de :cry:

#26725  av Dalan

cameleon skrev:
Dalan skrev:æææh, last ned photoshop, eller paint shop pro a, det der så VIRKELIG Paint ut :P
:? litt leit det da.. for det er ganske moro å leke seg med biler i photoshop :)

men, det kan jo bli ganske kult med sånne dekaler da, men da må bilen "stailes" mer først etter min mening.. ;)

#26728  av cameleon

Dalan skrev:
cameleon skrev:
:? litt leit det da.. for det er ganske moro å leke seg med biler i photoshop :)

men, det kan jo bli ganske kult med sånne dekaler da, men da må bilen "stailes" mer først etter min mening.. ;)
Japp der er jeg enig med deg. Som sagt jeg klasker ikke på noe bare for ha noe hehe. Har planer om å sette på sånn Kaminari styling til sommmeren el no. Får se hva det blir til. Men jeg kommer nok ikke til å sette på noe slik den er per i dag nei :wink:

#26840  av Gossi

Synes de første så ganske kule ut... Må ikke bli for mye av det gode heller... :wink:

#27147  av Erlend

Bilde nr 1, definitivt :D Det røde siste var ikke FOR ille heller...selv om det ble litt no-no...

Cameleon, ellers håper jeg for din skyld at du tok med Supra-dekalet bare for moro :wink:

#27190  av Ninjamannen78

Why oh WHY vil du ha støgg graphics på en fin bil?????????????????????
MÃ¥tte fast og furious filma brenne i helvete...